1. Unsay solution ninyo sa mga jeepney drivers nga ma wagtangan ug trabaho
2. Agree ba mo?
1. Unsay solution ninyo sa mga jeepney drivers nga ma wagtangan ug trabaho
2. Agree ba mo?
adik2x raman nang uban.. ang first remedy dli na padaganon ang mga karaan nga unit. second random drug testing if proven adik/naay drug sa dugo then wagtangon ang ilang license.. kay if dli random makapangandam mn gud
Puwede man tingale tangtangon pero gradual,
then e-prioritize sila to man the mass transport system.
I guess LTFRB and DOTC should coordinate with the transition and the required enforcement.
Dako kaayong epekto kung mawala ug kalit ang mga jeepneys for it is one potentially affordable means of transpo para sa masa.
ok ra pero unsa man pud ipuli? kung puro nalng bus ang managan murag kuyaw man oud sa mga ng motor ky uban bus mura baya ug boang magadagan.,.perti pud paspasa...
Ang jeepney ang pinaka accessibLe nga masakyan nato karon. Ang mga bus dagko kaayo para sa atong current nga daLan og I think mag kinahangLan jud na og dako na terminaL.
Ang angay wagtangon:
• Abusado na drayber
• Kabungkagon nga mga sakyanan both pubLic and private (diLi Lng ko mo ingon og karaAn kay daghan kaayo ga dagan nga mas nindot pa og dagan kaysa mga bag-o in other words, weLL-mentained).
• Low Down Payment sa Kia
Kung mawala ang jeep nya unsay e puli bus? eka duha natas Manila ani sa ka traffic.
Dapat gradual ang pag wagtang sa jeepneys, then priority ang mga jeepney drivers nga dili adik to man the BRT.
I agree nga daghan na gyud mga abusado ug mga adik nga mga jeepney drivers karon panahona.
if they will be implementing the BRT system, they need to make the roads wider napud...luoya napud anang mga maigo sa road widening... another venue for corruption...
Naa mga dalan nga nindot pa, gub-on kay ilisan ug bagong dalan...may unta gi widen napud nila ang dalan....dili pud baya. hapit naman gud election...need more funds for their personal campaign....
agree kaayo.
agree, dapat gradual...
short term solution, ilisan og mga Bus. ang BRT? ambot 10 years pa na ma tinuod siguro...
ang problema lang ani ilisan og Bus, mag rally na pud ng mga boang nga transport groups (like what happened sa MyBus ba toh sa SM?).
mas boang ang mga jeepney kay maskin kinsa ra maka drive...
kung tarong nga bus company, mas monitored na sila og mas controlled... di man gyud mawa ng boang nga driver, pero mas prone og boang sa mga jeepney... that's how "professional" drivers drive in PH...
i don't think so... though gagmay gyud dalan ang Cebu, pero tanawon nimo, ka daghan 10 wheelers og mga prime mover mag dagan2x... mag lusot2 pa gani diri sa labogon og paknaan mandaue nga halos 1 lane nalang ni...
so buses should not be an issue... why? 1:5 siguro ratio ana in terms of passenger capacity... 1 bus vs. 5 jeep or even more kung multicab
para nako number 2 naman gyud ang Cebu sa ka traffic, usahay number 1 pa relatively speaking (kay mas dense ang sakyanan to dalan ratio - pwerting gagmaya ang mga dalan diri then grabe na ka daghan ang mga sakyanan, katunga siguro puro surplus)...
dili man size ang maka traffic tingale, but volume... 1 ka bus, 5 ka jeep mawagtang, i don't think that will cause further traffic...
nindut gyud bus (as short term solution) kay daghan ma karga og aircon! bahalag ma traffic basta komportable ka, nahibung bitaw ko oi ngano mag antus og mag kuntento man gyud ta aning multicab nga mag sardinas close to inhumane condition... mangandoy sad tawn ta oi nga maka sakay tag komportable og world class nga bus...
Ayaw tawn. Daghan kaau og mga jeepney drivers nga buotan. Pero masdaghan ang buang.buangon. Hahaha. Luoy man xd sila kung wala silai trabaho
Similar Threads |
|