Mangayo unta ko sa inyong Bulawnon Hunahuna ani nga sitwasyon:

Cellphone sa ako anak under Warranty pa, ako geparepair.

Day 1 = At noontime ge-receive with the following conditions:
Malfunction earphone jacks and not charging.

Then ni advise sila nga ma claim back by 4PM anang adlawa. Pagka 4PM wala maclaim kay orderanan pa kuno ug pyesa. Then niadvise na pod nga maclaim after 1 week.


Day 8 = Gipahibaw ko nila nga "Wet Unit" kuno so Void ang Warranty. Ilisanan kuno ang board unya 7K ang bayranan. Ang worth sa Celfon pagawas ani, naa sa 12K-13K. Niingon ko nga dili nalang nako iparepair kay gimahalan ra ko sa Board. Ug ako nalang bawion. So waiting sila nga kuhaon nako balik ang phone.

Day 30 = karon adlawa ako giclaim. Pagtan-aw nako sa unit naa na liki ang Screen. So wala nako dawata. Pabalikon nalang kuno ko nila kay wala ang service technician assigned sa ako phone.


I wonder the following points:

1. Pag day 8, pagsulti nila nga "Wet Unit" ang phone. Nahibulong ko unsa pakahitaboa nga nabasa ang phone nga naa ra man ni permi sa balay. Gihimo ra pang FB sa akong anak. Pero wala ko moreklamo kay basin nabasa sad gyud tinood.

2. Pero karon pagkakita nako sa unit nga liki na ang screen. Lain na akong hunahuna nganong Day 8 na sila nipahibaw nga "Wet Unit" ug wala sad sila nipahibaw nga liki ang screen. Infact Day 1 palang ni sulti sila nga orderanan ug pyesa. Meaning gicheck-up na nila ang phone adtong 1st day palang. Pero wala sila nisulti nga "Wet Unit" ug "Crack Screen".

Unsa inyo masulti ani sitwasyona ug unsa kaha ako maayong buhaton ani?


Salamat daan sa mga positive or negative comments.