Hey guys,
I bought my Lenovo A538 around May or June of this year. I noticed on my first month na there are times na mapawng siya'g kalit during a call. There are also times na dili siya musiga so akong solution kay tangtangon ang battery, press the power button for at least 10 seconds, and turn it on back again.
Sa kabusy, wala nako kahigayon ug pailis kay mga 1 month naman sad ko nakabantay nya 1 week replacement ra ma pud, pero under warranty pa ni siya. Nakaresearch pud ko na China diay ning Lenovo..WTF! Bantog ra! Kung kahibaw pa lang ko, maypa nag LG na lang unta jud ko or nag Cherry Mobile na lang ko kay tipid pa! :P
So when I went back to the store na akong gipalitan, para magpataod ra ug screen protector, they told me na wala nay Service Center ang Lenovo diri sa Cebu. Naa pa gani daw nangaway na customer kay feeling niya nailad siya na way Service Center kay nanirado na daw ang sa SM.
Nakareasearch na pud ko online nya kabantay ko na naa sila'y problema with their Customer Service, mao siguro nanirado ang sa SM kay ang general theme sa kasagarang post na akong nakit-an sa usa ka US-based forum, wala daw giayo ilang mga phones or laptops, nya dili daw macontact or wala'y feedback ang ilang Service Centers.
BASICALLY, MURA RA DAW UG WALA NAG EXIST!
Mao tong I came up with the conclusion na this company sucks! Pakapinan pa na daghang namaligya online ug 2nd hand na phones nila! Naa pud ko'y kaila na after a week, gibaligya ra niya dayon iyang phone.
By the way, dili na mucharge akong phone mag 1-week na!
Anyway, basin isolated case ra ni. So akong pangutana iStoryans, nakaexperience ba sad mog bati sa Lenovo?