kusog kayo ma dc ang net connection rn.
kusog kayo ma dc ang net connection rn.
You need to call or go to the pldt business center and file your complain there.
mao na ang nakalagot diri sa atoa.. hehehe.. naa man gud UP TO, it wont guarantee you always to get that bandwidth.
call PLDT regarding your bandwidth and check as well your subscription bandwidth. at least, you know exactly what speed you should be getting. if its always slow, then complain.
salamat bay..sa una ni call nani nako,,same sad ang problem hinay ang net pero ato nga time everyday jud unlike karon nga suol2x lang, una ila ko gipa speed test nya niingon ang operator nga ila daw ipa visit ug taga technical, so pagvisit sa taga PLDT they found out nga static daw ang cignal kay naay na loosen na connection sa box didto sa poste..pero karon morag naa juy ga magic aning akong wifi,, anyway tawag nya ko ugma...tnx sa response bay,,
Bye bye PLDT na ko. Hahaha. Suwayan ta ning Globe. Puros naman gyud ni reklamo Globe or PLDT.
first, tanawa sa ang mga device nga nakakonek. paginstall sa inyong computer ug program nga mkakita ka kinsay nikonek sa inyong internet via wired connection or Wifi. edownload ni cya bai aron mkakita ka sa mga device nga nikonek Wireless Network Watcher - Show who is connected to your wireless network
about sa MAC filter bai, naa na cya sa router. kung naa imong router ana nga feature, pwede na nimo e enable.
Similar Threads |
|