^imong gi adto sa ilang office?
wala pod net namu ron. wala pa jud telepono. messagean sa sa Facebook kay ni work mn sa una. kung di gani mabalik in 3 days adtoon jud ni nako sa office.
^imong gi adto sa ilang office?
wala pod net namu ron. wala pa jud telepono. messagean sa sa Facebook kay ni work mn sa una. kung di gani mabalik in 3 days adtoon jud ni nako sa office.
every weekend mu grabe ang sakit nga every 5 minutes DC. pastilan
1 week way internet kay way tech nitunga nya ang agents di tabang. finally niabotang technician nya ang problem kay wa ko gi assign ug IP. Ila sala ky ng update kunohay unya tawag centrl ofis.
sugod nasad ning PLDC .... gikan sa 10k kbps down to 6k kbps hahayz
Never been taste stability ever since for the last half decade.
*Anad anad ra gud ni.!*
ngano kaha ni tga tawag nko sa pldt technical support ky naay IVR mag cge ug sulti nga naay issue sa amo area dapit, nya they are currently fixing the issue.. pero murag pag february pa ni nko nadungan tga tawag nko nila... basin atik atik lang ni ila para di dghan manawag nila
my service is back. just sent messages through their facebook and e-mail CustomerCare@pldt.com.ph.
just had to suffer 4 days of no service.
Similar Threads |
|