Originally Posted by
crisxahia
A few of my colleagues also got turn down for this position bro.. saw the form from QBE the other day and like you naka "active file" ra sila. Wala man sila mo gukod sa current salary sa akong mga kauban and you are right ilang offer for the IT Helpdesk position is way too low sa 20-25K salary bracket. Sayang lagi kay abi namo dako ilang offer sa Helpdesk nila.. if you have 2 yrs experience as Tech support maypag sa Xerox ka mo apply 25K pa ang basic.
..mao lagi but atleast ntagaan ta ug chance to be profiled to other position nga makagukod sila sa salary bracket (akong gimention expected salary nako is 25-30k).. so magwait nlng jud ta ani.. for the meantime sideline2x lang sa ug mga part time like online home-based while nagpaabot sa tawag.. iya mang giingon nga april daw ang next batch sa back-office.. i hope tawagan ta nila ana.. if wala jud igrab na nako tong TP Telstra anyway job offer nlng man kulang nako bahalag gamay basic mag-antos lang ko until maka6 months ko para mu-apply ko sa captive Telstra nga murange sad ug 25-30k ang basic..
- - - Updated - - -
Originally Posted by
#chielie
Nitxt na nko dn email pud. Mao lge ana ra na e.profile dw ko sa lain. Hehehe
..when ka last nag-inquire ma'am?