@longthrow
So how about sa kana iya abrupt nga pagsaka sa temperature sa temp gauge, unsa kahay indication ana?
Can we say nga related siya sa aso nga iya gipagawas?
Actually wala pa ko kapa set sa akong carburador.,
@longthrow
So how about sa kana iya abrupt nga pagsaka sa temperature sa temp gauge, unsa kahay indication ana?
Can we say nga related siya sa aso nga iya gipagawas?
Actually wala pa ko kapa set sa akong carburador.,
depende sa bubbles nga mogawas sa radiator. if gagmay ang buwa, normal rana cya, if dagko,unya mag cge overflow ang expansion tank need to check the cyl head.
possibly directly related. hard to tell basing only on statements. take a video on your exhaust.
usa ra gyud answer ana tanan sir, bungkaga ang makina para ma autopsy.
tanawa ang combustion chamber naa bay molds.
assuming wala prob sa radiator cooling system:
poor lubrication>----->friction>----->high temp>----->component breaking point>----->engine malfunction
gagmay man nuon nga bubbles...
hadlok lang kay basin dili nako mapadagan ug layo ba.. pero kay man niya nga mag andar lapas 1 hour bsan tamak tamakan ang accelarator... ang iya lang jud gauge..
@longthrow @KH0UJ
https://www.youtube.com/watch?v=3g-6U6xUNaE
i high definition lang mga boss para medyo tin-aw..
white smoke ba na boss KH0UJ? color blind ko. haha
- - - Updated - - -
white smoke ba na boss @KH0UJ? color blind ko. haha
mo matter ba kung wala pa ma calibrate ang carb?
Dili in-ana kadaghan ug aso ang miscalibrated carb bro, white smoke gihapon to ang miscalibrated carb pero gamay ra, nya pirting bahu-a ug gasolina (Unburn) dili nang mura na ug ga fogging kadaghan sa aso...
That explains nga dali ra kaayo mutaas ang temperature gauge sa imong makina...di ka kadagan ug layo2x ana mu-ungot na imong makina which will cost you more kay mag ilis na sad ka ug pistons or rings kay mupilit na sa block kung sobra na ka overheat...worse pa gyud kung mu crack na imong block
unsay naa boss kung naay hairline crack ang block....
Similar Threads |
|