Page 3 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 21 to 30 of 64

Thread: Halang ug Aso,

  1. #21

    Quote Originally Posted by prince_achilles View Post
    actually mga boss, nagpa ayu ko sa ako leaking sa oil,.
    niagi ni og low oil lever sir?

    Quote Originally Posted by prince_achilles View Post
    ug karon nabantayan nako nga ang CHECK OIL sa ako dashboard sige ga siga....
    ok ba ang oil pressure switch?

    Quote Originally Posted by prince_achilles View Post
    so how about sa akong check engine oil light sa dashboard even though sa dipstick kay naa pa sa full ang oil..
    if so nga ok ang oil pressure switch/sensor & wiring, there is no or not enough oil pressure inside the engine.

    Quote Originally Posted by prince_achilles View Post
    Gipa full bomba nako sa ako mama, na long tamak man niya, naa naman hinuon ga tingkagol sulod jud sa makina,,
    Bisan ga idle gatingkagol
    since oil pressure is not enough or nothing at all, dili tanan internal parts are lubricated that results in damage/premature wear; also engine is hard to crank.

    how often ka mag oil & filter change sir?
    pila ang engine mileage?
    possible barado ang oil filter, engine block oil lines and/or squirters, worse if buak ang oil pump.

    based on your clues & video, mura man og associated sa rod knock.
    angay na gyud na i-overhaul sir.

  2. #22
    so most likely involving oil siya?

    question, what trigger kaha ani, nga ang dipstick man niya is naa pa sa high,

  3. #23
    if its about the noise, the short answer is yes.
    poor pms shortens engine life.
    mangaguba gyud imo internal components (crankshaft,pistons,conrods,cams, bearings,etc.) if poorly lubricated. mahitabo na if low ang oil, guba/buak ang oil pump or barado ang oil lines, mag unsa mana ang high oil level og wala ma circulate ang oil?

    every kanus-a man diay ka mag change oil & filter sir?
    pila imo engine mileage?


    regarding sa halang nga aso, tungod na sir sa wrong carb setting and/or ignition timing.

  4. #24
    Basin na himo nang diesel imung makina boss... j/k




    As mentioned above sir, dako chance worn engine bearings na, kay tungod naa kay oil pressure problem... Either barado ang oil lines or harus na ang oil pump... Also possible pud na naay con-rod bolt na luag... ayaw na cge rev ang makina to prevent further wear sa crankshaft journals... Don't worry, daghan na available pyesa imung makina...

  5. #25
    Mga boss, gipatangtang nako ang oil pan, naay mga metal chips nga nagpundo sa oil pan,

  6. #26
    @longthrow @KH0UJ

    gipatangtang nako ang oil pan sa ilawm.. and gipalimpyohan... naay mga metal chips nga naa sa ilawm sa oil pan,..

    gipa change oil nako..

    ang problema karon kay pirting asoha.. murag ga fogging... usahay mo aso usahay dili...

    isa nako nabantayan kay after siguro mga 3 minutes niya ga andar, ang iyang temperature gauge sa dashboard mosaka pag ayu.. molapas sa full..

  7. #27
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by prince_achilles View Post
    @longthrow @KH0UJ

    gipatangtang nako ang oil pan sa ilawm.. and gipalimpyohan... naay mga metal chips nga naa sa ilawm sa oil pan,..

    gipa change oil nako..

    ang problema karon kay pirting asoha.. murag ga fogging... usahay mo aso usahay dili...

    isa nako nabantayan kay after siguro mga 3 minutes niya ga andar, ang iyang temperature gauge sa dashboard mosaka pag ayu.. molapas sa full..
    kana nga scenario bro nga mulapas sa full ang temperature guage ang kainiton nya mu fogging ug aso ang pasabot ana is naay tubig nisulod sa imong combustion chamber maapil ug kasunog mao nang mu aso ug puti, it could be just a head gasket leaking (hopefully) or a cracked block since naay mga metal chip-offs sa imong oil pan...

    after pag change oil nimo bro nawala na ang kagalkal nga andar?

  8. #28
    nawala na ang kagalkal pareho anang naa sa video boss

  9. #29
    suwayi og paandar ang makina sir w/o the radiator cap (engine is cold).
    if mosugwak ang tubig sa radiator bisan bugnaw ang makina, either head gasket leak or crack ang cylinder head.
    if cge na og ka overheat imo makina sauna sa wala pana nga symptom imo giingon, 75% warped and/or crack ang head.
    but then if you only changed oil and not replaced worn internals, mag balik2 ra imo prob. naa pay nahabilin ana nga metal shreds nga mag circulate sa engine, damaging seals, bearings etc. best gyud unta if you'll do a full rebuild.

  10. #30
    as far as i can remember, wala man nisugwak ang tubig sa radiator since ga andar siya hangtod nga niinit, pero ako migo naay nabantayan kay nibuwa daw,,..

  11.    Advertisement

Page 3 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Asa man nga kampus ang "PINAKA" daghan ug chicks?
    By nasty_kaken in forum Campus Talk
    Replies: 523
    Last Post: 10-27-2015, 11:19 PM
  2. unsaon pag tanom ug halang nga sili?
    By kabirhirayu in forum Food & Dining
    Replies: 1
    Last Post: 07-02-2012, 01:41 PM
  3. Ang mga Balak ug Awit sa Pakigbisog
    By Arwen in forum Arts & Literature
    Replies: 249
    Last Post: 04-05-2012, 12:09 AM
  4. Replies: 19
    Last Post: 03-25-2011, 07:00 PM
  5. Mga Huni ug Awit sa Taga Cebu!!!!!!!!!!
    By iSTORYA in forum Music & Radio
    Replies: 106
    Last Post: 02-02-2007, 05:14 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top