Maynta naa makatabang namu! Got kicked out sa amo online jobs. Almost 4 years PLDT subscriber. karon ra nahitabo nga dugay kaayo na-fix sa mga technician.
7x na cge ug report. Wala jud aksyon! Location Hidden Valley Subdivision, Kalubihan Talamban near Cabancalan.
16th day na namu wala internet ug dial tone.
Details:
nawala internet ug dial tone last
November 18 while naa mi sa bohol. Ge inform ra mi sa amo mom pag call nya nga service unavailable daw. Pag-abot namu Saturday (
November 22) gkan Bohol amo ge-report via 171/172.
Monday
November 24 - reported at PLDT Mandaue near J Centre.
Wednesday
November 26 - reported again at PLDT Mandaue
Thursday
November 27 - gikapoy ug adto sa opis. nag chat sa PLDT via Facebook
Friday
November 28 - adto napod sa PLDT Mabolo. Found out nga cge e-closed ang amo tickets ug butangan status nga restored na daw ug wala daw mi sa balay when in fact naa ra mi 24/7 kay homebased. Also found out nga naa ticket gehimo last November 13 maski wala mi ga report ug any problem. WTF?! So himuan napod daw ug ticket dayun e-email napod daw nila ang planta. Also, we even gave our direct contact numbers pero wala jud paramdam maski usa.
Sunday November 30 - wala gihapon so chat napod balik sa PLDT via Facebook
RD (pahuway panagsa kay kalas hago, pliti ug oras) pagka Monday
Tuesday December 2 - balhin napod mi sa PLDT Jones. So far sila ang naa pinaka nindot nga customer service. Gitawagan jud in front of me ang na assign nga tawo unya mi ingon nga motawag lang daw ugma kay naka schedule na ugma ug repair which is today. Pero mag 5:30PM na wa man gehapon...
Tired... Any suggestions guys? Should I give up already? By the way, I forgot to mention nga naay higayon mga twice or 3x nga naa dial tone ug internet for less than 5 minutes pero wala na dayon. Hahayzzz...
Should I switch to another ISP already? Ga mantinir ra intawon mi ug globe tattoo nga hastang hinaya..
Any feedback would be really appreciated. Thanks guys!