wala man gihapon dial tone amo dri. Alkansi mulang pero pa-it kayo ta mga consumers kay di ta paminawn. wla sad lain mabalhinan. Huwat rako kanusa ni ma ayo
wala man gihapon dial tone amo dri. Alkansi mulang pero pa-it kayo ta mga consumers kay di ta paminawn. wla sad lain mabalhinan. Huwat rako kanusa ni ma ayo
O kay bulok man ta ug goberno. Dapat di na ni sila angay maka operate sa ka daghan nga reklamo. I suspend ta ni dapat ilang pag accept ug new clients until ma ayo or satisfy nila ilang existing customers.
Kung buot lang hunahunaon kay ang 3mbps plan+landline kay ang gasto ana sa consumer more or less 50 pesos a day. Pila ka subscribers ila gi kuhaan ug 50 pesos ang adlaw ani. Naa pay rebate na wai klaro. 3 days na wai klaro ako net connection nya 2 days na wai dial tone ang landline.
ang bill automatic ang rebate perting dugaya ma process. ehhehehe
lapas 5 days sa month end di ka kabayad diba putol na dayon nang net... ig bayad nmo di pa gyud reconnect dayon...
ang pag putol ray PASPAS sa PLDT!!! horaaay PLDT GOOD JOB!!!
abi nako ako ra naa problem about sa dialtone. amo kay 2 weeks na wala dialtone. cge nko tawag and isulti lang na naa na daw technician nka assign. hangtod karon wala pa jud. pero ok ra amo net no problem.
ok raman diay imo connection sa, payts ra kayo sa plan 1,299. Ako plan 3mbps+landline pa jd. Wala jd ko kasuway na wla naguba sa isa ka buwan straight.
Similar Threads |
|