Good pm mga boss, 1/4 pa ang ako unleaded.. Pwede ba nako isagol ang nitro+? Gnahan ko mag nitro+ kay piso ra man pud diperensya.,
Good pm mga boss, 1/4 pa ang ako unleaded.. Pwede ba nako isagol ang nitro+? Gnahan ko mag nitro+ kay piso ra man pud diperensya.,
Pwd rna bro oi... ako gani ilis2x man.. from nitro + to nitro + racing.
Then unleaded man na ang nitro plus, mura ang additives ra ang nkadeperensya ana..
salamat bro.. maminaw tas uban nga opinion.. hehe
ayaw lang sagoli ug Diesel fuel pero bisan unsa nga gasolina ok ra na isagol nimo.
ok ra na sagol. pero i prefer usa ra ka klase with taas nga octane rating
ako buhaton kay lowest octane rating ako ipatubil then sagolan nakog gamay nga highest octane rating.
tip lang mga brad as what the mechanic told me. Dili na sya maayo mag ilis2x ka'g gasoline from lower to higher octane rating especially if ang imong gigamit nga spark plug is ordinary lang. Ang mahitabo man gud ana kay dali masunog imong spark plug basta taas ang octane rating sa imong gasolina. Ang tendency, imong fuel consumption mo taas. Ok ranang mag ilis2x ka kung imong gamit nga spark plug kay high end pareha anang Iridium. Kung 91 imong gamit, dapat top-up nimo 91 til 93 lang. Ayaw na og lapas. Salamat.
Much better conductor ang copper odinary sparkplug kaysa mahalon ng iridium. mao nga ayaw mo'g tuo anang masnidot ug performance ang iridium sparkplug kaysa sa ordinary.. you're just basically throwing money kung motuo mo ana. hinuon ug daghan wawart ok ra...
Wala nay connection sa klasi sa sparkplug, kundi mag agad na sa tuning sa Air/fuel mixture sa carb kung pang low/high octane ba ang settings. masdugay masunog ang higher octane kaysa lower octane sulod sa combustion chamber kay kanag octane is a combustion retarder, mao nga compatible kaayo ang higher octane sa mga high engine compression ratio nga sakyanan.
Similar Threads |
|