Originally Posted by
john_24
grabe line transfer sa pldt, 1st request made july 10, ingon sila 2-3 weeks. nawala ang dial tone on july 13. call ko for tech support. after a week pa naabot ang tech nila pero walay nahimo kay nibalik na ang dial tone. gipa follow-up nako ang line transfer. ni text ang tech kay na cancel daw ang line transfer. so balik nasad mi request sa jones office nila last july 23. i was told next week ma transfer na. after a week walay nahitabo call ko sa hotline, naa daw error sa request nibalik ko sa jones office bisan sila wala kabalo ngano naay error. gikapoy na jud ko ug follow up to think amo gibalhinan kay 5 houses away ra jud sa old address.
Ing-ani sad nahitabo nako bai. Gipahuwat ko nilag usa ka buwan kapin pra line transfer. Ika-upat nako balik2 ila officepra follow-up. Wa gyud gihapon. Niwatag cla nga di daw serviceBle amo gibalhinan, so nidecide daun ko balhin sa Globe unya pa-dc sa pldt. Unya after 1 week sa pag-ingon nga dli servicble amo area, nitawag nsad cla kay naa na daw ang tech nila nghuwat sa gawas kay tauran namig linya. Like wtf? Mao ra na bro. Makayawa ning pldt.