^ Bwahahah animas! Natural seasoning masmalasa kaysa sa artificial. aahahahaha
sakto ka TS. asa palang to gikan tong kamota to. hugawan manto oie. pagkaon gud na..
Sa usa ka barangay hall nangita ko kung naay staff sa health center na gwapa, ah este nangita ra ko ug staff diay (bahalag di gwapa hehehe)...mao kini ang lakaw sa nahitabo.
Me: asa ang taga health center na staff? wa na lagiy tawo?
Tanod: Wa na oi, unsa na gud orasa ron.
Me: (dayon tan-aw sa akoa relo, and it was 4:25 pm)
Unsa ra diay kutob sila?
Tanod: Kutob ra 4 pm
Me: Ikaw bai ba, naa gani moduol nimo mangutana sa staff sa barangay hall, tubaga ug tarong, pila ray ingon na 'wa na kutob sa sila 4pm. Unsa manang imo tubaga gud na 'wa na oi, unsa na gud orasa ron'. Ngano diay bai, tanang tawo nakabalo na kutob ra 4 pm ang staff sa health center ngari?
Tanod: (murag nisaka ang kilay) Kay ngano, unsa diay problema sa akoa tubag?
Me: Wa may problema sa imo tubag, di lang maayo pagkatubag, murag ang buot nimo ipasabot na wa ko nagtan-aw sa oras, na murag kabalo ko ba na 4pm ra ang staff nila. Tubag na murag naay pagtahud ba, kasabot ka?
Tanod: Unsa diay problema nimo na mura man ka kinsa?
Me: Gibadlong lang tika sa di nimo mao pagkatubag! Karun kung lainon nimo pagsabot, naa na na nimo. Unsa ngalan nimo bai? Mag atubangay kaha ta ugma kauban ang kapitan para makafile kog formal complain nimo. Unsa ngalan nimo?
Tanod: Ayaw na lang, ayaw nalang ni padak-a bai, wa nako gituyo na ato ako natubag. Pasensya!!!
(Dayon lakaw sa sulod na nagmot-ot ang nawong)
Me: (Dayon lupad na murag nakuyawan, sukmagon palang ko atong tanora, dako-dako rabag lawas hahahaha)
Bahala na basta di ko ganahan atong iyang taras. Mga tawo sa barangay hall dapat mutobag na naay kuyog pagtahod. Ayaw ko ingna kong councilor ang nangutana ato, ato iya tuno manubag!
same mo og experience sa ako officemate nipalit pod siya dha og Lechon ang gikinamot pod mao iya pod gibadlong. dapat man jud sila badlongon oist kay food man gud na ila gi serve intawn oi. Maau rapod TS imo gi-ingon ato og badlong kay para s asunod nya nga mga costumers mag kat-on na siya og plastic.
>>>> ikaw ang sakto>>>>>> ikaw gud ang customer
ang babae kay walay customer satisfaction. walay customer service... dili ni maayo.
Similar Threads |
|