Originally Posted by
risklight
usually ang uban agent ug kana mga installer ganahan magpaextra fee like kani sa amo niingun ang agent diri na wala na daw slot sa area namo niingun ang ako mama na kaila man niya ang branch manager diri sa lapu2 magparequest daw sya ug slot didto after 2 days niabot na ang installer sa amo balay 0 cash out naa na mi internet
Natural ra na para nila. Took them almost 4 months para ma credit akong installation fee sa ako other account. More or less similar nahitabo sa ako. Since cge ka guba ako net, cgeg kog paayo pero same ra man gihapon kay wa man silay real solution gi buhat, puro ra band-aid fixes, naka decide ko pa taud ug lain nga line. New subscriber kintahay kay ganahan kaayo sila ana naa sila bag-o nailad. Kay kibaw ko naa gyud problem ako linya. Ako na gi suggest sa technician nga pa linyahan ug bag-o pero wa gyud. Ga hal2x lang pirmi ang mo ari.
So mao to apply ko as new account. I applied online since wa ko time mo adto sa ila office. Big mistake. Kay ang mo process taga Manila. Wala sila idea sa operations sa Cebu. Gi tawagan ko na pabayran ang installation fee para ma taud na daw. After a few days wa pa gihapon so tawag na pud ko hotline. I coordinate na daw nila. After 3 days ning tawag ang installer, it turns out di daw sila ka taud kay karaan ang infrastructure nila diri sa Guadalupe. Dili ka sustain ang line ug 3mbps. Ako area na belong sa Jones na CO. Libog ko kay ang area after sa amo kay na belong sa Cebu-South na CO. Kita ko sa SNRs sa line sa ako ig-agaw maabot ila tag 20+ ako tawn diri mag lugos kaabot ug 10. Naa pa attenuation tag 50+. Wala na ko mahimo kay di pud daw ko nila pede tauran ug line from the Cebu-South CO kay layo na pud daw kaayo sa amo-a.
So mao to since dili na man nila ma taud gyud gi pa cancel na lang nako unya akong gi pa credit ang akong gi bayad sa installation fee sa akong current account. Sulti sila na 2 billing cycles daw usa mo reflect. (Grabi sa? Ana ka dugay pero kun kita gani ma late bayad, putol dayon).
2 months after, nahibong ko wa man gihapon na credit ang 1,100. So mao to tawag ko sa ilang CS. It turns out nga wa na process kay wala na file daw akong request for crediting. Nag leave ang nag receive sa akong request nya wa na tarong ug turn over.
WTF!?!??!?!
So nag absent lang gyud ko para adto sa ilang business office. Para i followup kay di man pud mo credit ang CS. Mangayo sila sa receipt daw sa pagbayad nako sa installation fee. Ang pangutana ba, ngano mangita pa man sila sa resibo nga naa na man to record ang payment. Naa na gud to account number pag bayad nako. Dili ba gud diay na nila pede tanawon nga na bayad na ang 1,100 sa kato na account?
Ang ending kay gi file na pud usab ako request. So another 2 billing cycles na pud. Last time I checked wala pa gihapon ning credit. By January 2, naka decide ko na paputol na lang. Kay di na nako ma take ilang BS. Settled my account balance and requested for termination of my account.
Hasta pa terminate dugay kaayo. Gi dali2x gani to nako pa terminate before sa next billing cutoff para di na mo bill sa next month. Turns out 3 weeks daw ang process. So ila na sad ko gi billlan para sa next month. But of course wala na nako bayari. Sala ba gud diay na nako nga dugay kaayo sila ug lihok. Feb. 7 I got a call from their CS. Sort of final acknowledgment sa termination sa account. Surprise2x!!! Gi billan gihapon ko nila karon sa March.
Bahala sila basta kay I paid my dues. I just wished NTC would do something about it. But hey, it's more FUN in the Failippines.
Taasa na ba diay ani ako na type, pede na pang MMK. 😝