mao nay problema nako sa una mi abot nalang ug 1month wa gyud ma stable balik ako nalang gipa cut
mao nay problema nako sa una mi abot nalang ug 1month wa gyud ma stable balik ako nalang gipa cut
para dili epic akong negative testimony sa globe service. e 2 words nalang nako "WAY AYO!"
globe, smart, pldt, sun, bayantel, they are all the same...
amoa TS since January every morning 4am-3pm dmd jud ang connection.. halos every 10mins more/less mawawa ang internet connection... kada tawag nko Job order... after 24hrs balik nsad ... dmd na kaau
maypa mag PLDT , klaro pa
gi hearing nani.? lapas naman 30 days akong pag complain sa globe, so pwede na mo reklamo sa ntc noh.?
dili mani hinay sauna, mas nindot pa gani tong 512kbps namo sauna kay walay problema, karon nag 2mbps nami nag yabag yabag na ang connection asta ang landline.
unsay gi roll back nila.?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Way ayo jud ang globe, basin tinood to ingon sa among silingan nga gi palit sa globe ang bayantel. ang tanan daw landline e balhin daw sa bayantel nga network.
Hala same what I experience mao magpa disconnect pud ko.feeling frustrated jud ko
Buhion tani para sa mga customer nga d happy sa globe hala pahungaw mo dre hehe..ako 2 days na walay net tawag ko CS sa globe ingnan lang kog wa may blema sir.haskang amawa lagi nag puwa na ako router 2 days wa daw blema..
anad anad nlng boss. hahaha.. ingon ana jud na sila.
Similar Threads |
|