^siya nalang pangutan a day, kay pwede man sa iyaha, i dont know sa fibr, pero sa myDSL dili pwede nga walay phone.
^siya nalang pangutan a day, kay pwede man sa iyaha, i dont know sa fibr, pero sa myDSL dili pwede nga walay phone.
ug sa pldt pud ka walay landline, naa silay MyBro, adto sa homepage sa pldt mkita nmo tnan dadto
oh ic...
ako lang guro adtuon sa ilahang office pag d-off
thanks guys
kinsay nagpa-upgrade ninyu from plan 1299 to high-speed plan 999?
nahibong q pay about sa bill Kay naay duha ka service charge with a description nga "disconnect charge" which summed up to 800 pesos. nya ilang giingon naku Kay wlay additional charge if magpa upgrade q. nganu Mani oie? lisud pjud contact sa ilang hotline. kalagot.
- - - Updated - - -
nya nag cge pajud putol2x among net sukad nagpa upgrade mi. wla jpun action among gi reklamo
tawgi ang ilang customer service mam, or adto sa business office nila, para ma explain nimo na
Kato pag pa upgrade nako naa man additional na charge pag adjustment pero mga 200 ra.
cge sir itry naku balik contact, d man gud ko kaabot sa ilang opis kay duty pud ko.
Similar Threads |
|