Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15
  1. #11

    Quote Originally Posted by jhnpl View Post
    Wa ko kahibaw sa ila policy about sa celfon kay 1 month old raman to ako nya gi full refund.

    Pero ang akong TV nga 22 months old, gi full refund man pud nila. Try lang negotiate.
    ig kuha nako sa fon aq cla iemail f naa npd dpkto pwd ma ilisan og bg.o ang unit...thnx sa info na imo gishare..
    Last edited by chaz03; 10-09-2013 at 08:36 PM.

  2. #12
    Quote Originally Posted by jhnpl View Post
    Wa ko kahibaw sa ila policy about sa celfon kay 1 month old raman to ako nya gi full refund.

    Pero ang akong TV nga 22 months old, gi full refund man pud nila. Try lang negotiate.
    bro asa man ka mo negotiate sa samsung service center or sa ila hotline or unsa ba? naa man sad gud dreprenxa akong s3 2 months pa ni mo init xa kung tawagan sakit sa dunggan... tnx!

  3. #13
    Quote Originally Posted by chaz03 View Post
    guyz,kinsa nka try pa warranty sa junrex repair center sa ayala?unsa n.u ikasulti nla?
    ako man gd gpa warranty akong galaxy s4 ganiha coz bloated man ako batt then gpa bilin nila apil ang unit coz bacn mao sd dw cause f y na bloat ang batt..safe ra ang ako gibuhat na gibilin ra nako ako fon dd2?guol sd jd au q i az n..
    Same case mo akong ridemate sir, been 2 weeks now tuwa pa sa Samsung iyahang S4 for bloated battery pud. Apil daw nadamage iyahang board. According sa staff 2nd week of November daw expected maayu ang S4 niya kay ilaha daw dalhun pa sa Manila. Diri mi sa Zamboanga City sir. Bale 3 weeks old pa lang iyahang S4.

  4. #14
    Quote Originally Posted by Seth Law View Post
    Same case mo akong ridemate sir, been 2 weeks now tuwa pa sa Samsung iyahang S4 for bloated battery pud. Apil daw nadamage iyahang board. According sa staff 2nd week of November daw expected maayu ang S4 niya kay ilaha daw dalhun pa sa Manila. Diri mi sa Zamboanga City sir. Bale 3 weeks old pa lang iyahang S4.
    ang akoa nga s3 3 - 4 days ra ang gi ingun sa taga service center makuha na ang unit mao sad na gi sulti sa technician nga ang board daw ang ilisan mao 2 ni hangyo ko ug replacement d daw cla mo replace kay 2 months old na daw akong unit mo ilis lng kno cla kun ma repair nila ang unit ug 3 times...... ambot sa taga service center libog kau ika istorya mka pungot!!!

  5. #15
    Better direct na lang ka sa samsung center bro para safe. Kay dili ta ka sure if gina unsa gud nila ang unit. Nindot sad if wala nimo gi bilin ang unit.

  6.    Advertisement

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

 
  1. Kinsa naka try ug pa warranty sa Techead SM?
    By goldfinger in forum Computer Hardware
    Replies: 15
    Last Post: 07-15-2011, 04:30 PM
  2. Kinsa nka try og UNLI SURF PLANS sa smart?
    By maerkz in forum Gizmos & Gadgets (Old)
    Replies: 16
    Last Post: 05-30-2010, 09:28 AM
  3. Kinsa nka try sa Karl's Catering
    By Ethelyana in forum General Discussions
    Replies: 4
    Last Post: 01-09-2010, 10:37 PM
  4. Kinsa nka try ug Medical Haircial sa Derm Clinic?
    By jzaynne in forum Fitness & Health
    Replies: 0
    Last Post: 05-19-2009, 01:02 PM
  5. Kinsa nka try pangply sa BDO?
    By zmon in forum Career Center
    Replies: 5
    Last Post: 05-13-2009, 07:12 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top