naa to agent dre sa forum e search lang..dali ra to iya ma approve. sa iyang link ra pud ko ni apply.
naa to agent dre sa forum e search lang..dali ra to iya ma approve. sa iyang link ra pud ko ni apply.
Karon lang na install akong linya.. Ingon ang technician naa daw problema sa system sa manila kay dugay niya na configure ang connection.. Duha ka modem iyang nagamit.. Ang manila daw ang mo configure nya advised to re-visit daw, way klaro nganong mo advised to re-visit paman kung sila man kaha mismo ang mo configure... Sige kog check sa speed pwerting hinaya. dili kaabot ug .50 MBps DL to think nga 3MB akong gi subscribe. Nanawag kos ilang customer service, utro sad mura kag ga sturya ug bata. Mas worst pa sa globe nga customer service.. English pay imo tuwad tu-ali.. Nibalhin gani kog PLDT from globe kay abi nakog stable sila. hayss maka bad trip... Anyway, mandaue akong area..
Mao ba... Then this is quite ALARMING.
Their Fair Usage Policy is NOT fair at all. I was thinking PLDT does not go into capping but 'seems' they followed other ISP's stupidity.
But wonder why others haven't experiencing yet, gradual deployment or just picking locations?
naa na diay FUP ang PLDT? That's BAD..... tsk tsk tsk.....
mag putol2 akong internet. nagsugod ni siya after sa typhoon.. kahilanglan ko mag restart sa modem everytime ma putol. anyone else having the same problem?
akoa sd karon lng na week ne gara ug potol2 n.bacalso area
tsk tsk tsk....
philippines
- worst isp's
- corruption
hahay....
it's not fun in the philippines
=D
ask ko sa mga nka bundle plan 990 diha, Ok raba ang inyo speed? pila speedtest ninyo? plano unta ko mu apply ani nga plan.. pls reply .. thanks
Similar Threads |
|