Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1

    Default kinsa nka try pa warranty sa samsung?


    guyz,kinsa nka try pa warranty sa junrex repair center sa ayala?unsa n.u ikasulti nla?
    ako man gd gpa warranty akong galaxy s4 ganiha coz bloated man ako batt then gpa bilin nila apil ang unit coz bacn mao sd dw cause f y na bloat ang batt..safe ra ang ako gibuhat na gibilin ra nako ako fon dd2?guol sd jd au q i az n..

  2. #2
    walay nka try pa warranty dha?

  3. #3
    Naka try nako pa warranty sa samsung 4x. I dont go to the store where I bought the item, mag email ra ko sa ila support. Within 24 hrs they will reply.

    They will either advice you to bring it to a service center or someone from service center mo anha sa inyo house. Kun dalhon nimo sa service center, pabuhati ug technical report then ang copy i-forward (scan) i-forward sa samsung support. Wait sa ila advice.

    In my case, mas dali ang pagpawarranty kun dretso sa ila technical support (website) kaysa moagi pa sa service center.

    Out of the 4 items nga ako gipawarranty, 3 items ang na FULL REFUND.

  4. #4
    go directly to the service center... just bring the receipt and or other proof of purchase

  5. #5
    Nakasuway ko pa-warranty kay after 2 weeks after palit guba ang front camera. Dali ra makuha after 3 days tu. Ila gikuha ang imong unit basin naa'y guba sa circuitry sa phone mao ni-bloat ang battery.

  6. #6
    after nako surrender sa ko unit sa junrex ni email q daun sa tech support sa samsung then reply cla 24hrs dn ako ghtg tanan ia gi ask bwt sa info f asa q ngpa repair. then ang samsung ni contact nla na then ang ingn sa junrex sa samsung naang prob dw ky naguba dw apil ang board cz na apktahan sa pg bloat sa batt so ireplace ang board og ang batt.. ang ako pangutana machange ba sd ako IMEI ana?og unsa timailhan na ang new board jd ang ila gisud sa ko fon? d na kaau ko mosalig og mga technician rn gd uban ra ha and hope d ko mabiktima nla mao ng ni email jd q daun sa samsung..

    Quote Originally Posted by jhnpl View Post
    Naka try nako pa warranty sa samsung 4x. I dont go to the store where I bought the item, mag email ra ko sa ila support. Within 24 hrs they will reply.

    They will either advice you to bring it to a service center or someone from service center mo anha sa inyo house. Kun dalhon nimo sa service center, pabuhati ug technical report then ang copy i-forward (scan) i-forward sa samsung support. Wait sa ila advice.

    In my case, mas dali ang pagpawarranty kun dretso sa ila technical support (website) kaysa moagi pa sa service center.

    Out of the 4 items nga ako gipawarranty, 3 items ang na FULL REFUND.
    Last edited by chaz03; 10-09-2013 at 01:12 AM.

  7. #7
    C.I.A. werty's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Gender
    Male
    Posts
    7,172
    Blog Entries
    1
    ni deretso unta ka sa samsung service center.

  8. #8
    Quote Originally Posted by chaz03 View Post
    after nako surrender sa ko unit sa junrex ni email q daun sa tech support sa samsung then reply cla 24hrs dn ako ghtg tanan ia gi ask bwt sa info f asa q ngpa repair. then ang samsung ni contact nla na then ang ingn sa junrex sa samsung naang prob dw ky naguba dw apil ang board cz na apktahan sa pg bloat sa batt so ireplace ang board og ang batt.. ang ako pangutana machange ba sd ako IMEI ana?og unsa timailhan na ang new board jd ang ila gisud sa ko fon? d na kaau ko mosalig og mga technician rn gd uban ra ha and hope d ko mabiktima nla mao ng ni email jd q daun sa samsung..
    Bro I suggest negotiate nalang sa Samsung ug unit replacement or refund. Ing-na lang d ka gusto ug unit nga repaired/opened na.

  9. #9
    Quote Originally Posted by jhnpl View Post
    Bro I suggest negotiate nalang sa Samsung ug unit replacement or refund. Ing-na lang d ka gusto ug unit nga repaired/opened na.
    3months nmn gd ako fon bro dn globe plan pd ba dako pd au kog cash out ani..dn 4sur gi process na ang board pgpadala nila cz pg sat pa 2..pwd pa dy ka request nla ana beo bsan 3months na?

  10. #10
    Quote Originally Posted by chaz03 View Post
    3months nmn gd ako fon bro dn globe plan pd ba dako pd au kog cash out ani..dn 4sur gi process na ang board pgpadala nila cz pg sat pa 2..pwd pa dy ka request nla ana beo bsan 3months na?
    Wa ko kahibaw sa ila policy about sa celfon kay 1 month old raman to ako nya gi full refund.

    Pero ang akong TV nga 22 months old, gi full refund man pud nila. Try lang negotiate.

  11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

 
  1. Kinsa naka try ug pa warranty sa Techead SM?
    By goldfinger in forum Computer Hardware
    Replies: 15
    Last Post: 07-15-2011, 04:30 PM
  2. Kinsa nka try og UNLI SURF PLANS sa smart?
    By maerkz in forum Gizmos & Gadgets (Old)
    Replies: 16
    Last Post: 05-30-2010, 09:28 AM
  3. Kinsa nka try sa Karl's Catering
    By Ethelyana in forum General Discussions
    Replies: 4
    Last Post: 01-09-2010, 10:37 PM
  4. Kinsa nka try ug Medical Haircial sa Derm Clinic?
    By jzaynne in forum Fitness & Health
    Replies: 0
    Last Post: 05-19-2009, 01:02 PM
  5. Kinsa nka try pangply sa BDO?
    By zmon in forum Career Center
    Replies: 5
    Last Post: 05-13-2009, 07:12 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top