bro imo gibasa ang terms sa emo gi applayan ? even though you avail the highest package it doesn't guarantee you to have a total satisfaction. remember that its a business. 12mbps plan is still in dynamic ip. Due to the increase numbers of subscribers they can't address that capacity issue and web traffic. Bro I suggest try to inquire in their static ip packages or in their commercial plans. I know some people using commercial plans in skybroadband and they don't have any problem with it.
agent sky wa nami plano nga mangitag problema sa inyong broadband kay pwera gaba pwerteng hinaya..mas kusog pa ang 512 kbps sa globe kaysa inyong 12mbps.. we did the right decision nga ipa.cancel ang subscription kay sa sugod pa lang naproblema nami unsaon na lang kaha kung magdugay? magbayad mi sa sakto nga binuwan unya ang serbisyo way ayo? di ra ako ang nakasinati ana hasta among mga silingan nga nagpataod...nagbasol2x hinuon sila...
maka stress inyong internet...
wa na sad mi nag globe pero kung i-compare ang inyong 12mbps sa 512kbps sa globe mas consistent pa ang speed kadtong nag globe pa mi compared sa inyo nga cge lang ka disconnected unya magkamang pa gyud...
karon wa nami problema kay nataoran namig 10mbps nga speed sa pldt...so far nasatisfy mi sa pldt karon.. 3 comps downloading torrents + online games, wa gyuy lag..
hay salamat... nakabasa ko ani... Salamat sa inyong feedback..
Similar Threads |
|