depende ra jud sa taw
e.g. agent nga walai passion sa technology i butang ug techsupport.. kapoyan jud labi na kung wala na sa guide ang issue nga gi troubleshoot
depende ra jud sa taw
e.g. agent nga walai passion sa technology i butang ug techsupport.. kapoyan jud labi na kung wala na sa guide ang issue nga gi troubleshoot
The only job nga ako na agi-an nga wala ko ka feel ug stress.
asa man nang hayahay kaayu ba? bpo ba na ug unsa na nga account? hehehe ang ako ba kay bhlag lay avail nanrabaho bya ka bst kana lang tech jd na lay labot anang mga callflow o empathy2 ba haha samoka
naa mo feedback aning mga company? tech man daw diri .. kaning ACS, Alorica ug calltek? mamalihog ta if naa mo info ani nila hehe tnx
- - - Updated - - -
naa mo feedback aning mga company? tech man daw diri .. kaning ACS, Alorica ug calltek? mamalihog ta if naa mo info ani nila hehe tnx
Similar Threads |
|