Wala silay permission to enter philippine territory...
'Distressed' Chinese vessel enters Cebu waters | News | GMA News Online
Unsa kaha ila punishment nila? Naunsa na pud kaha tong mga Chinese na nakadamage sa Tubbataha...
Wala silay permission to enter philippine territory...
'Distressed' Chinese vessel enters Cebu waters | News | GMA News Online
Unsa kaha ila punishment nila? Naunsa na pud kaha tong mga Chinese na nakadamage sa Tubbataha...
Huwat ni sila sa ilang contrabando nga ikarga or nadiskarga na nila sa mga small boat kay matod sa CG liempyo ang barko walay kargamento .
Coast Guard intercepts Chinese ship in Visayan Sea | Inquirer Global Nation
Kulang man gud ang details... ug cargo ship xa na worldwide ang voyage.. unya ang last port of call ug next port of call nila is somewhere here sa pinas,,, then they have tyhe right of sea passage, but kung wala silay port of call dri sa pinas then, they are illegally passing the ph territorial waters... ug fishing boat na,,, TOMAS, samot illegal jud,,, kung naa jud silay port of call dri unya na distress sila, dili na sila trespassing, they dropped their anchor due to emergency, then naa man sila sa area na bawal mag anchor then ma charge ra sila ug FINE, no imprisonment kung MAPAMATOD>AN ha na they are really in "DISTRESS" environmental damage ra ila penalty
nka send man silag distress message sa HONGKONG (RCC) rescue coordinating center... so it means na ang vessel is equipt with (GMDSS) Global maritime Distress and Safety system... so mga 85% sure q na Cargo vessel na xa,,, kay mga fishing boat ra sa EUROPE ang naay GMDSS onboard. kay dri sa asya maihap ra ang FISHING boat na naay GMDSS.. dako ang posibility na OCEAN GOING CARGO VESSEL na xa....
Kulang man gud ang Details sa balita... pirmi raba masayop ng balita unya ma misinterpret dayon sa mga taw... HILABI na tong way alam sa MARITIME LAW
Make it 100% cargo ocean going vessel a "BULK CARRIER" vessel.... ug naa silay PORT of CALL sa pinas which is ISABEL,LEYTE,,, deliver silag IRON ORE... so dili sila considered as an INTRUDER... dili na sila pweding dakpon, kay naa silay engine failure, mag FINE ra ang companya nila according sa na damage nila sa environment..
Kani jung MEDIA padak.on dayon ang istorya. i link dayon dayon sa mga pprevious na panghitabo, tsk tsk.....
gi pusil nalang sad ta to kay lapas gud. rak rakan pato aron ma tiwasan cla. mga salbahis, sila naay sala cla pa isog kaau.
hala g testing ta ug invade sa china, asa kutob ang barko hantud masakpan, sugod nata ug self training ron
ayaw tawn suwayi broder kay dili lng ang china or taiwan ato makontra asta ang (IMO) Intnl. Maritime Organization,,, dakong problema,,, dili man to sila intruder gud.. Cargo vessel man to... kuwang2x man gud ning na article... nkakita os TV patrol ganina usa man to ka Chinese bulk carrier. mga PROFESSIONAL SEAFARERS ang crew adto dili intruder. nah! kaubo jud tag mao to atong hilabtan, paksit tas IMO... IMO consist of more than 50 countries.... it is base in LONDON... membro man gani taz IMO..
daghana dayon pataka ug comments uyy hahha
moapil ko sa pataka diri huh,
ni check ko sa Maritime traffic app sa Android
mao ni -
kay Isabel, Leyte ang Port of Call mopataka ko ug guess nga sa LIDE ni (435-hectare fully developed industrial area sa Isabel)
either sa Philippine Associated Smelting and Refining Corporation (PASAR) or sa Philippine Phosphate Fertilizer Corporation (PHILPHOS)
6.2 raman ang draft mopataka ko ug ingon nga ballast voyage ni sila.
mopataka ko ug ingon ng angari sila mag- loading.
mopataka ko kay iron ore man sa PASAR ni sila
ang akong pataka nga sabot ani kay naa ni sila advise sa from local agents nga waiting cargo mao mopataka ko ug assume nga ni slow down ni sila.
Nagka-engine trouble man kaha then mopataka ko ug ingon nga nangita ni sila ug suitable anchorage area.
Nakapadala man sila ug distress message then mopataka ko nga maayo hinoon.
kaysa akong mga experience nga sa mga engine trouble ingon ana kaduol sa coast, maunahan mi ug tawag sa tga VTS before mi maka-report.
mopataka ko ug ingon nga if naay mabasol ani
angay mabasol ani mao ang local agent.
kay mo-pataka ko ug ingon nga ma wa niya buhata iyang trabaho.
padayon nato ang mga pataka
edit:
daghan raba barko nga parehas ug ngalan basin nagpataka ra ko.
hino-on dali raman na mahibaw-an kay dili man tanan barko parehos ug ug IMO number.
Chinese cargo ship seized in Cebu | Headlines, News, The Philippine Star | philstar.com
Commodore William Melad, Philippine Coast Guard (PCG) Central Visayas district commander, said that the 19,998-gross ton M/V Ming Yuan, a Hong Kong-flagged bulk carrier built in 2007, has been staying in the country since May 19 but failed to notify the Bureau of Immigration (BI), Philippine Ports Authority (PPA) and the Bureau of Customs (BOC).
Last edited by janhenz1; 06-22-2013 at 01:35 AM.
Similar Threads |
|