Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17
  1. #11

    Actually sad to say ingana jud na bro, wala kaayo power ang Junrex ana or any cell shop for that matter even if accredited service center sila. Ang Samsung jud or ang distributor ana ang dugay mo deliver.. usually man gud dli na sila mu deliver ug isa ka piece ra and pay for shipping for that, so ila na ibulk pag padala mga parts nga gipang order. If ma timingan ka na dli pa daghan ang items nila na ipadala, ma dugay jud ka coz mu huwat pa na ang samsung or ilang distributor kung kanus-a mu igo sa murag quota ang mga orders para ila na ipadala ang mga parts/stocks. So ang Junrex ana estimate rasad jud na ila ma sulti, mag agad ra na sila sa ila distributor ana and wla sila power kaayo ana...

  2. #12
    Quote Originally Posted by MaInEvEnT View Post
    Actually sad to say ingana jud na bro, wala kaayo power ang Junrex ana or any cell shop for that matter even if accredited service center sila. Ang Samsung jud or ang distributor ana ang dugay mo deliver.. usually man gud dli na sila mu deliver ug isa ka piece ra and pay for shipping for that, so ila na ibulk pag padala mga parts nga gipang order. If ma timingan ka na dli pa daghan ang items nila na ipadala, ma dugay jud ka coz mu huwat pa na ang samsung or ilang distributor kung kanus-a mu igo sa murag quota ang mga orders para ila na ipadala ang mga parts/stocks. So ang Junrex ana estimate rasad jud na ila ma sulti, mag agad ra na sila sa ila distributor ana and wla sila power kaayo ana...
    Murag tumpak gyud kau imong point bro. At les naa na tay idea nga ingun-ani gyud d i ang pamaagi, so para mas saun, mas maau gyud kaha nga direkta nalang sa service center gyud? dili nalang nang gma accredited lang?

  3. #13
    sorry sa typo, Apr 2013 ko nipalit... hangtud karon, wala ghpn. at least now, nihatag na cla ug date. max of 2 weeks na lang daw, abot na ang lcd. i'm still not hopeful..

  4. #14
    mura dili jud na sakto...

    kung ingon ana man gani ang pa.agi na by bulk ang taga samsung magpadala sa mga accredited service centers nila...

    dapat ila ipahibaw sa customer/s na willing ba siya mo wait... ug dili mo promise ug date maskin pa mo.ingon pa sila na basin mo.abot ana na date.. the fact nga ni set ka, atleast dili sad a week later or even weeks later ang exact arrival or availability sa item... plus kung nagdali ang owner dapat mo advice sila na adto nalang jud sa samsung mismo... dili magpatuga...

    april 26 ang estimate nila then karon kay May 20 na.. pagka dakong hinang.gaw ana oi...more than 3 weeks na..

    daghan kaau pa.agi para masulbad na... pwede nila i.bill sa customer ang shipping cost... or kanang gtawag ug special order.. now kung dili mosugot ang customer.. then i.refer sa main service center...

    makalibug jud ning mga taw na ingon ani.. medyo hi.tech2x naman unta ta... pero ang hunahuna nagpabiling nangamuti...

    dili mi related sa ts ha.. pero... nakasuway ko ug ingon ani.. celphone shop ghapon.... ako g.lalis ang technician... hangtud nangita ko sa owner.. maau nalang cool ra kaau ang tag.iya... gkasab.an pa ng technician... pa.itoy2x dayon... sulbad dayon.. in less than 2 mins... pero ang among lalis sa technician na.abot ug oras kapin... hahay...

  5. #15
    update:

    May 23: nanawag na nga naa na daw ang LCD replacement, pde na daw namo adtuon sa ayala. naa pa dungag: mas maayo daw nga ana nga dayon mi mu adto kay para ma test ang LCD. for me, it really sounds fishy. mu deliver diay ni cla ug defective product?

    May 24: amo na na gipa replace ang LCD, balikan lang namo after 1 hr. pag balik - as expected - defective ang LCD. toinks! dim ang LCD, dli kaau tarong ang siga. hinanggaw gyud.

    and since naa man mi na under-the-table nga technician ka-ila, ni opt na lang mi nga refund sa among deposit. sus, kay didto man daw kuhaon ang refund sa Samsung SM branch. unya, dli pa gyud daw dayon2x makuha ang refund, naa pa gyud daw tendency nga maabot ug 2 weeks ang refund kay depende daw if naa petty cash on hand ang cashier didto. hahay!

    pagka-wala na lang jud klaro. the whole experience was a hellish nightmare, grabe! maayo na lang na-ayo na akong phone karon, gi-ayo sa among na ila2x nga technician. ako na jud ni ampingan ang phone, plan on buying otter, defender series. bahala na mahal and bulky, basta secure lang ang phone...

    and hopefully, magabaan ra ang junrex.. lol! cge lang, mutuo ra man ko ug karma

  6. #16
    Quote Originally Posted by ey3s0nly View Post
    update:

    May 23: nanawag na nga naa na daw ang LCD replacement, pde na daw namo adtuon sa ayala. naa pa dungag: mas maayo daw nga ana nga dayon mi mu adto kay para ma test ang LCD. for me, it really sounds fishy. mu deliver diay ni cla ug defective product?

    May 24: amo na na gipa replace ang LCD, balikan lang namo after 1 hr. pag balik - as expected - defective ang LCD. toinks! dim ang LCD, dli kaau tarong ang siga. hinanggaw gyud.

    and since naa man mi na under-the-table nga technician ka-ila, ni opt na lang mi nga refund sa among deposit. sus, kay didto man daw kuhaon ang refund sa Samsung SM branch. unya, dli pa gyud daw dayon2x makuha ang refund, naa pa gyud daw tendency nga maabot ug 2 weeks ang refund kay depende daw if naa petty cash on hand ang cashier didto. hahay!

    pagka-wala na lang jud klaro. the whole experience was a hellish nightmare, grabe! maayo na lang na-ayo na akong phone karon, gi-ayo sa among na ila2x nga technician. ako na jud ni ampingan ang phone, plan on buying otter, defender series. bahala na mahal and bulky, basta secure lang ang phone...

    and hopefully, magabaan ra ang junrex.. lol! cge lang, mutuo ra man ko ug karma
    Ahhh! Grabehag gibuhat nimu ning Junrex brader ue. Maka imagine ko sa imong disappointment. In the end, ikaw ra gihapon ang ngita ug paagi para ma sulbad ang problema. Amawa. Di nasad ko mupalit dinha ue.

    Sa mga tao nga importante kau ang oras, weew. Ambot nalang.

  7. #17
    Junrex pud sa sm ng sun plan ako papa nag paayo human 1 month kapin g.uli ang phone kay ayo na daw pero pg uli gubaon d.i ghapun kapuy ug paabot xcited pa kaayo kay lgi na uli na nya wla jud tawn clay gbuhat sa cp pra maayo bati jud ang sun d muilis ug ma guba ang cp

  8.    Advertisement

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

 
  1. Bad Experience with Sun Cellular
    By Gabriel in forum Business, Finance & Economics Discussions
    Replies: 65
    Last Post: 12-31-2013, 09:48 AM
  2. Replies: 51
    Last Post: 08-23-2013, 10:30 PM
  3. Replies: 11
    Last Post: 03-03-2012, 01:06 PM
  4. Looking For: Bad experience at JUNREX SM!
    By lazaro4ever in forum Cellphones & Accessories
    Replies: 30
    Last Post: 12-16-2009, 08:29 PM
  5. Concerts! Good and bad experiences !
    By mango in forum TV's & Movies
    Replies: 9
    Last Post: 03-06-2006, 07:17 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top