Page 66 of 91 FirstFirst ... 566364656667686976 ... LastLast
Results 651 to 660 of 905
  1. #651

    Quote Originally Posted by OT_Racing View Post
    my wife misses my xr, kay taas ug barog unya limpyo ug aso. respectable ang pwersa pud niya. i had mine before improved the airbox (large hole for more breathing), upgrade air filter (layered fine scotch brite with oil), upgraded to T4 exhaust (dont bother with the power bomb, it actually reduces power), and rejetted to 110 mainjet. rear sprocket is 42, front is 14. tried and tested kusog ang acceleration di kaapas ang stock xr. but di jpn kaapas ug raider nga loaded gi ahak, 5 gears ra abi kutob...
    Bro mo dako ba ang fuel consumption after anang air box mod? ganahan man gud ko in ana.on unta akong xr.

  2. #652
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by oldnick View Post
    boss khouj, nindot lage ni imo assembly na signal lights. asa ni mapalit hihihi

    @ OT
    nka try namo sige ka discharge inyo batt? halos every 2weeks na lng ko pa charge (
    kang trefoil v. rama bitaw ni boss hehehe, wa man gyuy yellow eagle eye LED sa colon, mao to sa iya na lang ko palit...naa ra ang link ay....>>>>LINK

    about sa cge ug discharge ang battery ipacheck imong 3 phase stator boss, kasagaran ra ba ana duha na lang ang gakarga instead sa tulo ka coil, mao na hinay na mu charge, or could be the regulator itself, semi busted na, so better ipa check nimo sa kanang kamao ana imong motor, dili nang magtag-an tag-an pa nga mekaniko kay lisud na, maduble imong magasto ana hehehe...

    Quote Originally Posted by khym_prince View Post
    boss, khouj.....

    hurot akong bilib nimo paaaaytteerrr.. ang sa lingkoranan boss
    unsa imo g buhat ?


    interesado ta ko maka kita sa imo motot , kung maka lugar ko ... payteeer imo mga idea ug concept ?


    asa d.ay dapit inyoha boss?
    About sa akong lingkuranan boss ako ray gahimo ani, naghimo ko ug 5 mm. rebar skeleton framing ani to my desired nga porma, then tack weld the main brackets sa mismo lingkuranan then bolted to the chassis, after sa framing iha ra dayon nako gi fiberglass, the result is a strong firm and lightweight nga bangko hehe, kakita man gud ko sa motosuit nga hinimu-an nila sa bangko purya buyag pirti gyung bug-ata worth 5 kilos of polyester resin nya mabu-ak pa gyud madugay kay walay support structure,

    Quote Originally Posted by OT_Racing View Post
    my wife misses my xr, kay taas ug barog unya limpyo ug aso. respectable ang pwersa pud niya. i had mine before improved the airbox (large hole for more breathing), upgrade air filter (layered fine scotch brite with oil), upgraded to T4 exhaust (dont bother with the power bomb, it actually reduces power), and rejetted to 110 mainjet. rear sprocket is 42, front is 14. tried and tested kusog ang acceleration di kaapas ang stock xr. but di jpn kaapas ug raider nga loaded gi ahak, 5 gears ra abi kutob...
    Natural gyud boss kay long engine stroke man ang XR compared sa raider, take it to your advantage kung makig lumba ka boss, kindlitay mo sa marco polo to busay boss di ba hilak na ang raider (long stroke advantage), maski gi unsa pa pag load niya sa iyang raider, gamay ra kaayo ug stroke ang raider (lesser torque), designed for flat track...or ari siya hanggata ug lumba sa SRP rough road going to pond A, tan-awon nato ug maka top ba ang raider ug 120KPH without crashing (suspension advantage) naa pa gyuy isa boss, lumba mo sa flooded nga dalan kanang taga tuhod, diha sa SRP mambaling ay inig maglunop inig ulan, contest mo kung kinsay mas paspas maka abot sa fly over (ride height advantage) mao bitaw nga incomparable gyud nang duha ka motor kay lain2x na sila ug specialties, (suspension and engine design) hehehe

  3. #653
    @ khouj murag ok ra cguro ako regulator kay if tanggalon ang positive wire sa batt dili man mapawng ang andar, kay kung mapawng daw regulator guba. basin ang 3 phase stator cguro ni boss. Sa honda gyud ko mo paayo sako mot2 aron sure pro kung naa ka ikarecomen nga kasaligan pm nya boss hihi tnx

  4. #654
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by oldnick View Post
    @ khouj murag ok ra cguro ako regulator kay if tanggalon ang positive wire sa batt dili man mapawng ang andar, kay kung mapawng daw regulator guba. basin ang 3 phase stator cguro ni boss. Sa honda gyud ko mo paayo sako mot2 aron sure pro kung naa ka ikarecomen nga kasaligan pm nya boss hihi tnx
    Dont be too sure nga OK imong regulator boss, naay scenario nga partial short ang mismo regulator resulting sad nga hinay na mukarga, the best way to diagnose properly sa imo nga case boss is to use a digital voltmeter, turn ON the engine, disconnect the battery while the engine is running, connect the multimeter (set it to AC voltage) to the 3 phase wires, kinahanglan pariha gyud na ug voltahe tanan 3 connectors, 1-2, 2-3, 1-3, kung naa gani gamay ang isa ka reading sure na gyud na nga naay problema ang stator, tapos double check na sad, turn OFF the engine, disconnect the 3 phase connector, nya isa isaha ug tester kung pila ka ohms 1-2, 2-3, 1-3...

    Naa gani scenario boss nga di guba ang regulator nya di sad guba ang 3 phase stator pero minus gihapon ug karga , ang ignition switch diay ang guba....layo ra kaayo sa? hehe, ang regulator naa nay +12V switched gikan sa ignition switch mismo, kung mag loose contact imong ignition switch labi na tong B+ padung sa regulator, patay2x gihapon imong charging resulting to discharge gihapon...BTW the OEM stator will cost you 12K kung brand new boss, much better kung imo na lang iparewind nya hermetic magnet wires ang gamita (guaranteed 250 celsius tolerance on the wire coatings), ikaw mismo palit sa magnet wires sa conching manalili, in that way mas lig-on pa sa OEM ang imong stator and it will only cost you 500 php plus labor 200 php, you now have a rigid and durable XR stator, worry-free for 10 years hehe...sa akong side ako na sad ning gi modify boss, hermetic magnet wires pud sa stator, open type single phase regulator and batteryless

  5. #655
    makabuslot gyud ni ug bulsa basta mangayo na sa iya share ang XR... check lng nya nako ni ig kaayo sako pangos boss khouj hihihihi

  6. #656
    Quote Originally Posted by oldnick View Post
    makabuslot gyud ni ug bulsa basta mangayo na sa iya share ang XR... check lng nya nako ni ig kaayo sako pangos boss khouj hihihihi
    buslot mulang.. ehjehehehe

  7. #657
    mga boss unsa gamit ninyo ligid ron? swallow ko before. pero gnhan unta ko mo try ug fdr? unsai feedback ani?

  8. #658
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by devilmaycry View Post
    mga boss unsa gamit ninyo ligid ron? swallow ko before. pero gnhan unta ko mo try ug fdr? unsai feedback ani?
    nindut sad ang FDR boss, gahi-on nga pagka timpla sa ilang rubber, duro akong gamit ron, gahi-on gihapon compared sa swallow, nya pare pareha ra sad ug presyo...kanang mga highway patrol sa cebu puro na swallow gipang gamit nila, di kaabot ug tuig request na sad sila ug ligid sa warehouse pero katong FDR pa ang gipang issue tag 2 years iha sila ka ilis...

  9. #659
    Mga bro asa ta ka palit ug disc brake rotor sa atong XR? hilis naman gud ang rotor sa ako. Tag pila kaha na? bisag replacement lang kay murag sobra ka mahal ang orig da..

  10. #660
    naa ba 140/16-17 sukod ang FDR mga boss? if naa, asa mapalit. TIA

  11.    Advertisement

Page 66 of 91 FirstFirst ... 566364656667686976 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Replies: 2958
    Last Post: 06-04-2020, 11:36 PM
  2. Honda Wave 125 owners..post your rides here..!!
    By ramietotz86 in forum Motorcycles
    Replies: 19
    Last Post: 12-29-2013, 12:56 PM
  3. muffler for honda xr 200
    By dongkiks in forum Motorcycles
    Replies: 6
    Last Post: 12-11-2013, 09:35 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top