kang trefoil v. rama bitaw ni boss hehehe, wa man gyuy yellow eagle eye LED sa colon, mao to sa iya na lang ko palit...naa ra ang link ay....>>>>LINK
about sa cge ug discharge ang battery ipacheck imong 3 phase stator boss, kasagaran ra ba ana duha na lang ang gakarga instead sa tulo ka coil, mao na hinay na mu charge, or could be the regulator itself, semi busted na, so better ipa check nimo sa kanang kamao ana imong motor, dili nang magtag-an tag-an pa nga mekaniko kay lisud na, maduble imong magasto ana hehehe...
About sa akong lingkuranan boss ako ray gahimo ani, naghimo ko ug 5 mm. rebar skeleton framing ani to my desired nga porma, then tack weld the main brackets sa mismo lingkuranan then bolted to the chassis, after sa framing iha ra dayon nako gi fiberglass, the result is a strong firm and lightweight nga bangko hehe, kakita man gud ko sa motosuit nga hinimu-an nila sa bangko purya buyag pirti gyung bug-ata worth 5 kilos of polyester resin
nya mabu-ak pa gyud madugay kay walay support structure,
Natural gyud boss kay long engine stroke man ang XR compared sa raider, take it to your advantage kung makig lumba ka boss, kindlitay mo sa marco polo to busay boss di ba hilak na ang raider(long stroke advantage), maski gi unsa pa pag load niya sa iyang raider, gamay ra kaayo ug stroke ang raider (lesser torque), designed for flat track...or ari siya hanggata ug lumba sa SRP rough road going to pond A, tan-awon nato ug maka top ba ang raider ug 120KPH without crashing
(suspension advantage) naa pa gyuy isa boss, lumba mo sa flooded nga dalan kanang taga tuhod, diha sa SRP mambaling ay inig maglunop inig ulan, contest mo kung kinsay mas paspas maka abot sa fly over
(ride height advantage) mao bitaw nga incomparable gyud nang duha ka motor kay lain2x na sila ug specialties, (suspension and engine design) hehehe
![]()
@ khouj murag ok ra cguro ako regulator kay if tanggalon ang positive wire sa batt dili man mapawng ang andar, kay kung mapawng daw regulator guba. basin ang 3 phase stator cguro ni boss. Sa honda gyud ko mo paayo sako mot2 aron sure pro kung naa ka ikarecomen nga kasaligan pm nya boss hihi tnx
Dont be too sure nga OK imong regulator boss, naay scenario nga partial short ang mismo regulator resulting sad nga hinay na mukarga, the best way to diagnose properly sa imo nga case boss is to use a digital voltmeter, turn ON the engine, disconnect the battery while the engine is running, connect the multimeter (set it to AC voltage) to the 3 phase wires, kinahanglan pariha gyud na ug voltahe tanan 3 connectors, 1-2, 2-3, 1-3, kung naa gani gamay ang isa ka reading sure na gyud na nga naay problema ang stator, tapos double check na sad, turn OFF the engine, disconnect the 3 phase connector, nya isa isaha ug tester kung pila ka ohms 1-2, 2-3, 1-3...
Naa gani scenario boss nga di guba ang regulator nya di sad guba ang 3 phase stator pero minus gihapon ug karga, ang ignition switch diay ang guba....layo ra kaayo sa? hehe, ang regulator naa nay +12V switched gikan sa ignition switch mismo, kung mag loose contact imong ignition switch labi na tong B+ padung sa regulator, patay2x gihapon imong charging resulting to discharge gihapon...BTW the OEM stator will cost you 12K kung brand new boss, much better kung imo na lang iparewind nya hermetic magnet wires ang gamita (guaranteed 250 celsius tolerance on the wire coatings), ikaw mismo palit sa magnet wires sa conching manalili, in that way mas lig-on pa sa OEM ang imong stator and it will only cost you 500 php plus labor 200 php, you now have a rigid and durable XR stator, worry-free for 10 years hehe...sa akong side ako na sad ning gi modify boss, hermetic magnet wires pud sa stator, open type single phase regulator and batteryless
![]()
makabuslot gyud ni ug bulsa basta mangayo na sa iya share ang XR... check lng nya nako ni ig kaayo sako pangos boss khouj hihihihi![]()
mga boss unsa gamit ninyo ligid ron? swallow ko before. pero gnhan unta ko mo try ug fdr? unsai feedback ani?
nindut sad ang FDR boss, gahi-on nga pagka timpla sa ilang rubber, duro akong gamit ron, gahi-on gihapon compared sa swallow, nya pare pareha ra sad ug presyo...kanang mga highway patrol sa cebu puro na swallow gipang gamit nila, di kaabot ug tuig request na sad sila ug ligid sa warehousepero katong FDR pa ang gipang issue tag 2 years iha sila ka ilis...
Mga bro asa ta ka palit ug disc brake rotor sa atong XR? hilis naman gud ang rotor sa ako. Tag pila kaha na? bisag replacement lang kay murag sobra ka mahal ang orig da..
naa ba 140/16-17 sukod ang FDR mga boss? if naa, asa mapalit. TIA![]()
Similar Threads |
|