LOW END model sucks!!! I will never ever buy one again that includes their high end ones..makatagam! Coz ang ako gipalit less than a month Starmobile Mercury B203 na short circuit kuno (keypad lights always on even power off), gipaayo ky nay 1 yr warranty, 3 months nalang wapa gihapun gibalik...hahay worth P1,300 pa naman unta! Ang SAVE n SHOP Metro Ayala branch (dapit sa foodcourt) way paki sako gipalit nila na phone..cge lang ug ingun wapa feedback sa Starmobile Service Ctr manila...nya pangayu-an ug contact number di muhatag.
GRABE KABATI JUD ANG SAVE n SHOP HASTA ANG STARMOBILE!
FYI Mas nice pa ang MYPHONE ky wa jud ko nagkaproblema.
May 2013: Karn pajud tawn nauli ako phone salamat nlng ky ni post ko sa fb wall ngreklamo jud ko sa Starmobile official page ayha pa nihatag ug verification asa na ako phone ang sa dihang pag Feb ra na ayo nila ug gibalik na dri sa Cebu so ang problema asa gibutang sa store mismo. Na-trace tuod pag human nko ingun "d nko obligasyon mag cge ug follow-up kun asa ninyo gibutang ang phone nko, kun d ninyo na pangitaon ug iuli dretso nko sa DTI file ug complaint, katapusan tawag na nko ni ky gikapoy nako". After 4 days, nitawag milagro ug giuli na nila akong phone. Dili jud lalim ang 5 months of waiting! hahay...