ma rehistro man ganing carnap vehicles, kana pa ba kahang surplus...atik2x ra na...ipa-cooldown lang una na nga issue then OK na dayon na sa LTO...
ma rehistro man ganing carnap vehicles, kana pa ba kahang surplus...atik2x ra na...ipa-cooldown lang una na nga issue then OK na dayon na sa LTO...
Ngano mgbuot man cla kung mu palit ta ug surplus, dli man ta rich country nga mka palit ug brandnew tanan.. third world country ra bya ta...
There should be a moratorium first,
perhaps 3-5 years, for if this is implemented outright, daily transportation would be
grievely affected, not to mention that most of the public transport
nowadays are surplus vehicles.
do not blame to the consumer blame it to the government,, mga buaya nagpanilap na karon
Mas maayo na arun mahunong na ng technical smuggling nya makuha an ang mga pollutants sa kadalanan nya ma lessen ang traffic.........
nangayabag sila! wa sila nalipong! unsay pagtuo nila sa kwarta, kinit-an sa dalan kay ing-ana ra daun kasaun mo ingun sila nga di na marehistro atong gipalit na surplus.. unta ang ilang buhaton kung seryoso jud sila ani, ang mga naka palit na, di na nila hilabtan, unya ilang pugngan na nga naa pay manud sa surplus asap, kana kung seryoso jud sila.
Ang mga nagpaluyo aning balaod kay mga international automotive industries. Kay mo ubos man ilang sales kung majority mo palit nalang ug surplus vehicles.
Pero, at least naay exemptions. (multicabs, trucks, etc.). Apil ba sa exemption ang industrial / heavy equipments?
Similar Threads |
|