Originally Posted by
EkOng
Bro share lng ko as of my experience for long ride every week-end, If ganahan ka mo kusug-kusug emong motor bro, simple set-up lng bro, ayaw diritso bore-up kit, LAST time naka naka 57mm akong motor sauna, kusug gyud cya mo dagan but every day using for service dili ma-au loaded ang engine kay mo gasto ka daghan gasolina, hehehe but important thing, " GANAHAN ta mo kusug ang dagan sa atong motor in not expensive set-up"
Mao ni set-up sako ako motor bro: (max speed 160Khp at 300m)
1.) Stock piston 52mm but stroke 2 na.
2.) stock CDi sa wave 125 nga new model kay way limiter.
3.) spraket (Engine=13, sa luyu=42) Note: daku akong ligid 70/80 mizzle front og rear
4.) KRC clutch spring
5.) KRC cams,( mao rani most expensive load sa ako motor bro), i think stage 4 ni sa Kiti if dili ko sayop.
6.) 26mm Keihin carbs. but nag Change ko TMX 155, orig no jetting change.( same ra dagan sa ako motor og most important gamay ra ma comsume gasolina.) mas mo refer ko sa TMX 155 carbs lng gamita.
7.) ported na ang head valve opening but using stock valve.( usa ni secreto sa taga batangas) ge share lng kuni kay gahan pod ko maka tabang, ( Take Note: ALL orig parts sa wave-s 124cc sa engine kay ta-as gyud og material heat expansion).
Observation: If possible bro, ayaw elisi emong block to make big bore kay secreto ka-au pag set-up ang wave-s. bisag stock nga wave-s maka top speed na og 130kph at distance of 500m to 600m, Spraket ray elisan. depende sa emong ligid nga size.
Fellow istorians, WAVE 125i/125s lovers. Basin na-a ko sayop ani, ayaw lng ka ulaw nga mo dis-agree. Ganahan ko maka dungog sa n u opinion about sa ako lod.