timing2x rana TS. . . dili nalang ta mu hisgot anang mga jeep nga 13c, 21b, ug bulacao nga mga gi atay kaayo mu dala ug drive. sulod - gawas ra permi, wai tan-away side mirror.
mao ning dapita croc area sa llc, taga agi nako dha lili daun kong nag setbelt bako mo dungaw man gyud sa windshield, kong dka sweto dha sa llc madakpan gyudka kay walay klaro mga sign dha..ako mo linya gyud ko dhang dapita bahalag taas kaau, or me libot nalang unta ka sa pldt dapit.
Mao sad ni ako nahuna-hunaan. Naa gud obstruction so molikay dyud. Not unless naa early warning kay let's say on going road repair maybe. Pero if katong situation nga gi-cite ni vernie, sakto to given nga visible ang solid lines within intersection, violation dyud if magsingit2 pa ka.
morag ana jud na dawaton nlng need lang cguru ko explanation kay sa tanan nga ni insert ako raman poy nakita.an sayop pod ko kay wala nako na lawgan ang baboy sa lapu lapu hahaiz salamt nnyo mga bosing....
lane splitting.. sa kabogo sa mga bowaya deri wala ni sela kasabot mao na wala ge emplement. timing rato bos james. echarge nlang to experyens
hinoon naa jud times ingon ana, pero og mag ingon ana man gani kay pag bantay jud... ayaw pod adto cut in sa tungod na sa sinage kay cgurado jud ka ana... adto ka cut-in as soon as naka bantay ka or na kita na nimo ang sinage.
bantay2 jud ta permi boss kay ang manga manakopay karon kay wala na juy pasaylo bisan unsaon pa nmo og pakilooy.
na timingan lang jud guro ka bro...
Based sa imong sketch TS, naa paman kay tapad na naka una nimo gamay but ni speed up guro ka para maka una ka sa imo tapad which is reckless to the officers point of view. ako lang pod ni na bantayan ha.
Based on experience, kung ma cornered ko TS in similar situations ... mo signal nalang ko and wait ko pa lutson ko sa ako luyo para likay garas ug kung naa pod dakop dili cya matawag ug reckless kay gi tagaan man ko chance sa ako likod to insert
Similar Threads |
|