paita aning kalakiha uie, wa jud ayo ang globe, mahay jud ko nganu na tental kog kuha, kung manawag ka sa cs, kung intermittent ang connection, unya ipa cancel, ang pasumangil sa mga kanahan kay "free usage policy" dapuq pud kaayu na uie...i alibi pa nmn..ka way mga ayung mga tae
Ang pldt ug globe parehas lang nah, puros serbisyo layo ra kau sa tinuod,Pasingila abtik kau..
full bar ang signal nla basta billing nah.din cge tawag kai pa bayran na.if delay kah ug 2months dc dayun. if dli gyud ka mo bayad kai pa dad-an dayon kai of notice from their law firm.asa mn ang justice pra sa customer oi. that's why i resign to this big giant tele company's kai cla r ma datu kita trabahanti pobri lng gihapon nya grabi nato paningkamut cla ra mka mahimus sa ato talent.
kung governo pa sulti-on IT'S MORE FUN IN THE PHILIPPINES..........LOL
.................................................. .................................................. .........................![]()
kung manawag sad tah sa customer service, i-hold2x pud tah then dili na diay toh mubalik. mu hang-up nalang sad tawn ang nanawag. paita..
SA KADTO NI TXT NAKO SORY KAAU SIR AKO NA GYUD NI GI PA CLOSE NA THREAD AND YET GI PA DAYON LANG GIHAPON...pero nice na no on kai there not talking about the event , its all about how unfair this big companies services are...as i read the comments here i agree in almost all of them...as of now wala ta mahimo ana kai bala od mana na gi implimintar, kung mosapak ta ana mahimo tang kriminal/kawatan hahaha swerte rasad ta user kai lisod man sila sakop pero sa mga sellers aning hacked na kabo agoy ka looy basta masakpan...pag amping na lang mo...posted this thread to warn people not put someone in shame...again sorry kaau...
Similar Threads |
|