Sa mga hilig mag Kwarta Padala listen,
Every time mag padala ko, naa gyud ni ipataban nga 5 pesos insurance fee. Separate na sya sa Kwarta Padala itself, kay dili mana mo apil ang 5 pesos sa transaction print out instead you get this lame paper receipt. Ang naka paet lang, murag "understood" na dayun nga gusto ka mo kuha ana ila insurance, kay dili naman ka pangutan-on sa clerk.
I'm ranting not for the 5 pesos but ang style nila sa pag kolekta ana. I just read the fine print og up to 5 lang ka insurance tickets ilang e honor for the period of 180 days or 6 months. What if naa kay 10 kabuok nga natigum, of course, useless na tong remaining 5 kung simbako ma disgrasya ka. Pero what if kung naa kay insurance sa lain company which obviously mas nindot sa ilang geh offer?
So next time mag kwarta padala mo, tell them you it, kay kalitan lang kag pangayo og 5 pesos. Kung di ka mangutana, aw, dili lang pud ka sultehan para asa. Maayo kaha na?
UPDATE:
Naniguwang nakog Kwarta Padala, and I know it's optional but dili na mao ang reason why I created this thread. If you read between the lines, it's the manner geh unsa pag kolekta kana nga fees maoy dili nako mauyunan.
- Either they're too lazy to tell the customers kay geh kapoy na sila sige balik balik ana nga sulti 24/7 or
- understood na nga kahibalo na tanan about ana.
Based sa akong experience, 90% of the time dili ka sultihan. Kalitan lang kag "Naa kay 5 pesos sir?" Whoa!
Standard ba ni sa ani nga klase nga fund transfer? Ang tubag dili, kay naka padala ko sa RD Pawnshop og walay "extra" nga bayranan.