mga brader kinsay expert ninyu dha about FI(fuel-injection)
na mga motor..ky it seems ang manggawas rn mga motor ky FI na.
post some knowledge nnyu dha about pros and cons sa FI mga bossing
tia!
mga brader kinsay expert ninyu dha about FI(fuel-injection)
na mga motor..ky it seems ang manggawas rn mga motor ky FI na.
post some knowledge nnyu dha about pros and cons sa FI mga bossing
tia!
sa akong nabasahan sa mio soul i kai less maintenance.. ang nakabati kai kung maguba imu motor d ka kadali2 ug paayo.. like sa mga kilid2 nga shops, dli sila kbaw ana..
FI-fuel injected...mas efficient ni siya kaysa carburetor...controlled na ang flow sa fuel sa ECU and mas less jud ang maintenance ug tuning ani...the downside is kung maguba, dako kaayo ka gasto...maayo ni siya pang motard since the fuel will be regulated much better than a carburetor fed engine...mao lang ako nahibaw.an...
@nijazared murag dako jud gasto papz ky dako sad ang racing ECU sa CBR250
mura man sad ni kato monster racing cdi sa rextor
ECU- electronic/engine control unit...mao ni siya mag control sa dagan jud sa motor...in most racing bikes karon, programmable ang ECU....ang equivalent ani niya sa carburetor type MC's kay ang CDI...if naa ka kaila expert ani...dali ra kaayo ma program ang ECU but dili sad sayon ang pag map ani niya kay dapat expert na jud ka sa tuning sa motor...
@ ruji dako jug gasto fafs...bisag kana ang fuel injector nimo pag calibrate dako sad kaayo gasto...ahahahaha....ari nlng ko sa carburador oi...unya ra ug madato ko mag EFI nga motor...
salamat mga bossing.
tnuod ba na pud nga dependent sa battery ang FI?
diba naa man pud efi and fi lng?
menus FC,maintenance pag nka ecu ang motor , downside lang ani kung magkabuang or maguba ang ecu na paita adto jud pas-an jud ka sa OEM parts.May unta pwde ni ma kumbinar to carburetor if maguba ang ECU.
Similar Threads |
|