Page 35 of 63 FirstFirst ... 253233343536373845 ... LastLast
Results 341 to 350 of 625
  1. #341
    on CULT Status b|tcH_g0dd3sS's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Gender
    Female
    Posts
    3,153
    Blog Entries
    2

    Default Re: eBusiness BPO INC.


    kulotzki - Your inbox is full. I sent you a Message.
    "JUST A WOMAN? Oh honey no!

    I am awesome with a splash of bitch and a dash of wonderful.

  2. #342

    Default Re: eBusiness BPO INC.

    i agree with some of the comments posted here..
    ang hiring medyo taas and pabalikun ka gabie for the final and if pasar ka contract signing dayun...
    gamay rajud au ang offer nila basic wla kaabot 5 digits.. pagsulud mag slippers and then ingun sila fix ang schedule dman lagi... and trainor amerikano mkaboring ug one day rko dha...
    if ever naa mo plans apply dwe make this ur last option nlng..try sa sa uban.....

  3. #343

    Default Re: eBusiness BPO INC.

    naa ni sila sa taas sa amo office same building mi ani nga company. grabe cge mani sila naa training... ngano kaha naa sila cge training... dli mag duagy ang mga employee?

  4. #344

    Default Re: eBusiness BPO INC.

    Quote Originally Posted by marcial19xx View Post
    naa ni sila sa taas sa amo office same building mi ani nga company. grabe cge mani sila naa training... ngano kaha naa sila cge training... dli mag duagy ang mga employee?





    Naa pirmi training kay daghan man mga new accounts. Ginagmay gagmay but daghan. So most probably, kadto inyo nasugatan, mga agents to na gi pang butang sa new accounts. There are even old agents na ibalhin sa newer accounts na na acquire, so of course even old agents sila, they have to undergo another round of training.

  5. #345

    Default Re: eBusiness BPO INC.

    Mao ni akong experience dinhi nga comp.

    1. Gamay kaau ang ilang suweldo. 11k for starting... layo ra kaau na sa suweldo sa mga call centers dinhi sa cebu.

    2. Unstable account. Bag-ohay lang kaau nawagtangan sila ug usa ka account. Naa silay massive hiring nga account ron pero 1
    month contract ra kay seasonal account. Celebrate Express gani mo i butang, kutob ra gyud na sila October 31 wala nay
    lapas pa ana. Walay klaro ang tubag kung asa ka padung after one month.

    3. Usa sa worst nga gi implement nila kay ang cut-off salary. Meaning ang 1-15 nimo nga salary ma kuha pa nimo sa 30. Wala
    koy na ilahan nga call center sa cebu nga nag implement ug ingon ana. Kapoy kaau na labaw na kung ma hire ka October 25
    then cut-off 30 meaning gamay pa kaau ka ug suweldo ining ka September 15, paabot pa sad ug September 30 una ka maka
    dawat ug sakto2x nga suweldo. One month plus ang imong pag antos. Kapoy kaau na ingon ana considering call center
    industry ni.

    4. FORCED OVERTIME... timan-i na ninyo... grabe ang forced overtime usahay mo abot ug 14 hrs ang inyong shift. Liman mo
    ana. plus plus plus 30 minute lunch pa gyud during 14 hr shift... haha tiuorok gyud ang agents.

    5. Very unprofessional staff. Usa sa pinaka grabe nga akong na kit-an. Ang guard kasuk-an ka atubangan sa daghan tawo.
    Bastos pa kaayo ug baba. Feeling labaw kaau sa mga staff... kay ngano man? Aw gihatagan ra man intawon ug power ang
    mga SECURITY GUARD nga mo issue ug MEMO sa mga employee. Liman ka ana. Dili man sad ka ka blame sa mga guard
    kay ang ilaha sad director perti man sad ka walay buot. Ang akoa ra ma sulti about sa director... Borikat siya sa mga
    kano. Hilas kaayo manulti ug grabe ka naka look down sa iyang fellow filipinos. Kada sulti niya ang example kay "In America..
    In America... In America" ginoo ko mura raba ug si pokwang ang nawong.

    So conclusion... wala gyud ayo ani nga company... their account is so easy pero tungod sa ka walay ayo... during training 50%
    sa mga trainees mangundang... On the first week of taking calls half na sad ang ma wagtang... out of 20 siguro nga mag
    sugod ug training mga 2 o 3 na lang ang mo sugakod ug antos.

    Don't waste your time labaw na sa hiring process nga pasmo gyud ang gawas ninyo... there are a lot of companies out there...
    Good companies... not like EBPO.

  6. #346

    Default Re: eBusiness BPO INC.

    Quote Originally Posted by marcial19xx View Post
    naa ni sila sa taas sa amo office same building mi ani nga company. grabe cge mani sila naa training... ngano kaha naa sila cge training... dli mag duagy ang mga employee?
    Dili mag dugay... sa amoang batch 13 ang nag sugod... duha na lang ang na habilin karon.

  7. #347

    Default Re: eBusiness BPO INC.

    WORST CALL CENTER EVER!!!!

    IT FEELS LIKE SUICIDE EVERYTIME YOU GO TO WORK!!

    bastos pajud kaug baba ang director aning companyaha. hilas kau mura rabag dili pinay. nkabana ra gani ug kano mg hinilas mn dayon. napai inenglishan nga bisaya kau, haha

  8. #348

    Default Re: eBusiness BPO INC.

    Quote Originally Posted by xxxjxxx View Post
    Naa pirmi training kay daghan man mga new accounts. Ginagmay gagmay but daghan. So most probably, kadto inyo nasugatan, mga agents to na gi pang butang sa new accounts. There are even old agents na ibalhin sa newer accounts na na acquire, so of course even old agents sila, they have to undergo another round of training.



    naa prmi training kai mga agents kai ng anam2 mn kawala.. haha. walay mgdugay jud dre. haha.

  9. #349

    Default Re: eBusiness BPO INC.

    na demote pajud daw ilang manager dre katong bayot nga MIGZ ang pangan. haha. kauwaw baya. from campaign manager kai na supervisor nalang and ang pinakaworst kai AGENT nlng siya karon. hahahahaha. bati mngud ug batasan mao na gigabaan.

    sakto ra jud wa ko ngpadugay aning companyaha uy. 5 months ra ko dre. undang ko dayon uy kay dili jud mada ilang management. grabe. perteng gamaya pajud sa sweldo nya dghan kaayo deductions dili ka kasabot.

    if wala kay experience imung rate kay 10,500 ra tawn. gi antos nlng jud tawn na nako nang sweldoha kay nanginahanglan mn lage tag trabaho pero d najud mada ui. gamay pa gani tag sweldo nya dghan pajud sila mga deductions na samot

  10. #350
    Elite Member kulotzki's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,133
    Blog Entries
    5

    Default Re: eBusiness BPO INC.

    Quote Originally Posted by nightcrawler12 View Post
    na demote pajud daw ilang manager dre katong bayot nga MIGZ ang pangan. haha. kauwaw baya. from campaign manager kai na supervisor nalang and ang pinakaworst kai AGENT nlng siya karon. hahahahaha. bati mngud ug batasan mao na gigabaan.

    sakto ra jud wa ko ngpadugay aning companyaha uy. 5 months ra ko dre. undang ko dayon uy kay dili jud mada ilang management. grabe. perteng gamaya pajud sa sweldo nya dghan kaayo deductions dili ka kasabot.

    if wala kay experience imung rate kay 10,500 ra tawn. gi antos nlng jud tawn na nako nang sweldoha kay nanginahanglan mn lage tag trabaho pero d najud mada ui. gamay pa gani tag sweldo nya dghan pajud sila mga deductions na samot



    I agree with this entirely... ambot lang jud aning kompanyaha...

  11.    Advertisement

Page 35 of 63 FirstFirst ... 253233343536373845 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Replies: 10
    Last Post: 09-01-2012, 11:05 AM
  2. eBUSINESS BPO IS MOVING FORWARD, GROWING BIGGER!
    By ebusinessbpocebu in forum Business, Finance & Economics Discussions
    Replies: 5
    Last Post: 07-20-2012, 07:03 AM
  3. Synergy BPO Philippines, Cebu INc
    By restless_ph in forum Career Center
    Replies: 0
    Last Post: 02-17-2012, 07:58 PM
  4. ebusiness BPO near ayala
    By chloe.robinson in forum Career Center
    Replies: 1
    Last Post: 08-19-2011, 03:44 PM
  5. ebusiness bpo inc
    By gerocelle in forum Career Center
    Replies: 11
    Last Post: 05-26-2011, 03:17 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top