For me its a job.
For me dependi pud na sa Call Center Company. Kai sa ako.a okay ra kaayo ako company. Dili kaayo siya sikat but its been around 8 years in Cebu. Pero ang sweldo is dako pa sa mga known nga BPO like Qualfon. Then less stress. Taking like 5 - 20 calls a day ra. Dependi sa account. Completo ug Benifits. Unlimited Snacks, Free meal. Nindot ang environment. Maka browse2. And most of the agents kai tag 3 - 5 years na sa company. And like every half a year lang ka maka dungog nga naai mu resign. Pero dili sad permi hiring
Then ang pinaka ganahan nako kai in line ang work sa akong field. Then mo offer ug free cisco training.
I could not ask for more but for me to hard work nalang
Nya e compare na sa minimum wage beh. Double pa imo earnings. Then they call it not a JOB?
Taas ra kaayo sila panan.aw sa ila kaugalingon. Kung wala ang mga call center diri sa pinas. Asa puniton ang uban? Though hilason lang jud ning ubang mga agents mura pud ug kinsa.
Its how you work and how you love your work lang na