karon practical naman mga taw, as long as you have a job to support your family thats all that matters, but to think the bright side Philippines is already known for BPO business, for that we should be proud of.
karon practical naman mga taw, as long as you have a job to support your family thats all that matters, but to think the bright side Philippines is already known for BPO business, for that we should be proud of.
ni school raq ug IT para maka diploma ug maka graduate .... then mulayas naq dri sa Cebu inig graduate naq ... hahhaa
ni school ra ug IT para ma-computer literate..hehehe..joke...
g.saaran naman q bro . sa Gobyerno q trabaho ... daghan kaayug backer basta college graduate lang jud ... hehehe
arang2 na lang gni na ang tawgon ka ug call center agent. sauna ang it kuno kay tawgon ug encoder.
moingun gani og IT imo course, ang expectations sa mga tawo kay call center imo padulngan kay murag nahimo na ni nga trends bitaw, siguro tungod kay demand ang mga IT sa call center 'cause it's more on a tech support and IT, basi sa akong nahinabi nga dali ra madawat kung IT ka kay less na ang time for your training kay computer experienced na man.
ang pag tou pud sa uban og grad kag ComScie kay hacker naka... unya og mo ingon kag d, ingnon paka "ngano naka graduate man ka nga wa man d i ka alamag"... hapita nako e dapog ang switch sa buang oi.
Similar Threads |
|