Kuyawa sad ani nga seller gud, hawd man kaayo og rineplyan. Bisag unsaon pa na nimog bali2x
silveroni, fact is, NAGKASINABOT na mo og meet-up date. Sabot is sabot. Naa pa ka'y pa ingon2x nga "wa xd ka gahuna2 nga nag trabaho ko ato!" diha, with exclamation point pa. Ka hawd nalang jud. Natural tawagan ka sa buyer, NAGSABOT na gud mo. Wa kay katungod mureklamo nga gisamuk ka sa buyer while you were at work, kay inyong sabot was to meet on that day. Naa unta kay lusot IF imo gi-inform beforehand ang buyer nga mag-cancel ka sa inyong sabot, nga nahalin na sa lain ang item, etc. Pero wa man na nimo gibuhat, so natural nga tawagan ka niya. Ayaw pag hinilas diha kay kaklaro anang ikaw ang sad.an.
Unya naa pa kay excuse diha nga "wa koy load ato"? Asus. Ang buyer na hinuon ang na-inconvenient tungod wa KA'Y load? Maski 5 pesos lang wa ka naka set aside para maka-inform ka sa buyer nga mag-cancel ka? OA ra nang excuse nga "wa koy load." As if tag 1 million pesos ang load; tag 5 pesos ra raba. Inamaw na nga excuse.
Also, unsa man nang "unsay makuha nimo ani? madato ka ani?" lol Pila'y edad nimo? Grow up. Kana nga comeback noh kay nonsense kaayo. Besides, if you read what the buyer posted, I'm pretty sure they weren't aiming to get rich for making this post. They were just warning prospective buyers to stay away from you. Ana ra ka simple. Kanang "madato ka ani" nga comeback nimo kay murag...ahem...inamaw. Walay meaning, irrelevant, binata.
Nganong ikaw man ang mo-decide nga nahasul ba ang buyer or wala? Like the buyer already said, gi-apil na niya ang inyong meet-up sa iyang schedule. Maski pa unsa na kaduol sa ilang balay inyong meet-up place, if ma-schedule na na, naa na nay gamayng hasul. What you're saying here is that you're excused from not sticking to your agreement tungod lang kay "duol sa balay sa buyer ang inyong meet-up place, wala cya mahasul." So, say, gitawagan ko sa SkyCable nga muari sila'g Wednesday sa balay, nya naa na koy prior commitments unta for that day, nya gi-cancel nako kay arion ko sa SkyCable ana nga day...nya wa sila mutunga, wa ko gi-inform nga ma-postpone diay until Thursday ilang pag-ari. Wa diay koy katungod mureklamo ana kay tungod lang "wa ko mahasul kay sila ang muari sa among dapit"? Inamaw. Ingon na gani ang buyer nga gi-schedule na niya ang inyong meet-up.
Finally, you can't blame the buyer for posting this. Wa man niya necessarily "gipadako" ang issue. Iyaha lang, wa cya ganahi nga wa ka mo tuman sa inyong sabot. Like I said, bisag unsaon pa na nimog bali2x, sabot is sabot. Nya imong mga excuses kay puros inamaw, disrespectful kaayo. "Wala man cya nahasul," "Wa man koy load," "Kaisa ra man cya nitawag," "I was at work," "Ako man gibaligya sa akong migo." Nya ang imong first few posts pajud dri kay self-righteous kaayo, ikaw pa naay gana masuko.
Dude, wala'y "nang pabor" sa buyer diri. Fact lang jud nga sad.an ka. Just because walay nilaban nimo doesn't mean nga gipaboran na namo ang buyer
tungod lang kay gusto mi mo-pabor niya. Makita man gud sa 1st page kung kinsa'y sad.an, dungagan pa sa imong self-righteous nga posts.
Naa man diay kay decent excuse, IF ONLY nagpaload lang unta kag at least 5 pesos lang para ma-textan nimo ang buyer sa imong situation, I'm sure makasabot ra unta to cya. Siguro ma-disappoint gihapon cya kay wa ka mo tuman sa inyong sabot, pero if gi-textan nimo cya prior to the set date, explaining your situation, di na unta cguro muabot pa sa point nga hatagan ka niyag bad review diri sa iStorya. Pero tungod kay self-righteous man ka, nakita nuon imong katag.
Naa pa kay "the hell I care" pag una, nya karon you're asking for fair treatment? Ug wa lang unta ka nag hinilas pag una nimong reply, siguro di guro mapaboran ang buyer over nimo.
Nya gipun.an pajud nimo ani nga reply. I think you deserve the bad rap you're getting. Maski pa "once" ra ka gitawagan sa buyer, that doesn't negate the fact nga wa KA nituman sa sabot. That also doesn't negate the fact nga wa KA mu-inform beforehand nga di na madayon inyong transaction. Self-righteous ra kaayo ka. Sakto jud nga gitagaan kag bad review sa buyer.
Note: Wa kay katungod mu-label og "uncivilized" sa buyer. For one, naa cya'y right to be mad. Gi-apil na gud ka niya sa schedule. Naa cya'y katungod masuko nimo katong wa ka mo tuman sa inyong sabot. IKAW hinuon, kabasa ba ka sa imong mga rineplyan dri? Napuno og exclamation points og "hahaha" og "the hell I care." Between the two of you, I'd say you're the more uncivilized one.
And wa sad kay katungod mo point-out nga "exaggerated" ra ang mga gipanulti ni buyer. Ikaw man gani, nigamit og excuse nga "wa man koi load ato," as if unsa nalang jud kalisud magpa-load. Ni exaggerate pud ka sa situation nimo, nga manageable rman unta to. Ayaw pag hinipocrito diha.
No "civilized" or professional person says "like I care" to someone they've evidently inconvenienced. Just sayin'.
You keep repeating "the hell I care," pero imong mga posts diri nagpatung2x, puros excuses og self-righteousness. Mao nay "the hell I care"? SURE WOE. Sure seems to me like nanghugas ka. hehe
