pareha ra na sa giparepair nko sa nokia sm cebu, oi pagbalik sa akong CP nagcrack naman ang front cover opsss,
me: miss ngano mn ni nagcrack mn ang kilid ani?
nokia: sir, daan na man na.
me: unsay daan?! nagkaatubangay pa gani ta ana kaganina nga minor scratches lng ang screen sa imo item receive report.
nokia: sir daan na jud na.
me: miss di ko modawat ana (surok akong dugo), kay pagdawat ana ninyo kaganina wa jud na crack unya karon ipaako nimo nko nga daan na ang crack.
ako dayun ingnan ang nokia representative.. miss, gai ko form service satisfaction (sa survey ba na kana ila ihatag sa imo if OK or not ang service nga fill upan)...
ug ako gifil upan, di ko satisfied sa service nga gihatag..
iya dayun gitawag ang nagrepair, ug utro pud miingon sir daan naman na... ako tubag di ko modawat ana ug di na mabalik sa dati nga walay buak mag abot jud ta sa survey ani run...
sa nokia survey form bout service satisfaction 3/10 tagaan na lang 3 kay nagpareplace mn ko ug LCD under warranty...
a day after nokia calls if unsa daw ako comment sa service, service is bad, ipaangkon ka sa daut nga wala man unta diha before gipaayo...
ambot ug naa pa ba kaha tong mga tawhana sa nokia service center cebu run... tsk tsk tsk.... duda ko tanggal na.....
mao ra ni ako sugilanon mga igso....