Ako kng naa ko problem bisan asa na store I go directly to there superior...to solve the problem.....i will not go home and shout on the net....can the shout of mine can solve the issue...i think no.....
Ako kng naa ko problem bisan asa na store I go directly to there superior...to solve the problem.....i will not go home and shout on the net....can the shout of mine can solve the issue...i think no.....
ok rman sila kng mo ask gani na sila og " unsay a2 mam, unsay a2 sir" tubag dayon mo para ma entertain mo maayo, kay dili ra bya ikaw customer ni sulod sa store mao dli dyon mo tagdon...
naghimo lang jud lain account to comment?
wow!..invasion of newbies!..i'm sure mga empleyado ni sa PCQB.lol!
hmmm i smell something fishy... mura mani ug katong taga Joyo Marketing na mga employee puro pod newbie. dungan2x lagi ug ka ban ang account. w8 lang ta sa mods para ma confirm if same IP ba ang gi gamit.
Last edited by eXpLoDe; 11-06-2011 at 09:18 PM.
Basin usa ni sa staff na naigo sa mga comments ug complaints sa mga tao nganhi.
ok sakto na bati man ka ha me sa inyung panan-aw its ok we have the right of speech. then ayaw lagi mo cge tabi nganhe look for me at the store lets have face to face talk to me u know wat saunah ranah nga issue cge g-hapon mo balik. we have no poor service sa pagka karun. i talk to the customer how my staff treat them wala dyud they say ok inyung service sir wala me problema every bayad sa customer mag atang ko. pwedi stop this thread if naa mo face ika atubang look for me.
i dare you mention your names email me @ ryan@pcquickbuys.com i trace your email at our database if customer ba dyud tamu..
ayaw mo cge balik balik ug istorya mora mo plankang guba cge balik balik... be professional guys... salamat d ay defender for helping our store hope we meet and talk... again thank u.. i know this is blackmail with the competitors nice inyung marketing strategy pero wala g-hapon mo katandug...
god bless us always..
huwat ko sa sumpay ninyu and do please email me ur complete names ha ayaw mo ug tagu lets face it and i do an action sa staff kung g-unsa mo nila pag treat..
if kamu nga kusog cge reklamo nganhe ako pangita-a ninyu special tamu nga customer para ma tagad tamu dayun... kay cge man mo reklamo walay managad bsan nagsinilas, so far wala dyud koy pili sa mga customer namu same with my people. kusog lang dyud mo manghimantay dyud... then have u ever face to the mirror and say if ikaw kaha g-libak ka sa u silingan nga dli mao unsa inyu reaksyun? mao rasad na akong buot pasabot ninyu mga istoryan nga naglagot sa amung store... professional man kaha ta ninyu tanan diri then atung ipakita ha... salamat
nalipong ka sir? na kamu ramay nangukay sa old threads na nabaon naman unta sa limot. paki check kuno inyo mga 1st post and check what year the post has been made.... inyo man hinuon gitiwasan inyo reputation with these silly comments inyo gipanghimo using new accounts and acting as "satisfied costumers kunuhay... ayaw nalang mug huwat na ang MODS ang musubay sa IP's ninyo...
Similar Threads |
|