Page 6 of 13 FirstFirst ... 3456789 ... LastLast
Results 51 to 60 of 124
  1. #51
    Elite Member
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    Male
    Posts
    1,365

    Default Re: kudo support center (former live chat services)


    napay hiring sa kudo unsa nga position? naay non voice like sa technical team lang di lang agents...tanx..

  2. #52

    Default Re: kudo support center (former live chat services)

    sa akong nahibal-an, Php10k daw ingon ang kadtong isa ka-applicant. Mao na siya ang starting sa voiced support. Weird pa jud kay new grads ang ilang gpang-hire. Why man? Basin hadlok sila nga reklamo ang mga naay experience? Or unsa ba kaha?

  3. #53

    Default Re: kudo support center (former live chat services)

    kinsa ang friendly nag recruitment staff? girl or boy?

  4. #54

    Default Re: kudo support center (former live chat services)

    Quote Originally Posted by myxer View Post
    You know mga guys ang update karon kay ang mga tarong na mga employee kay nag hinay2x na ug resign. kay daghan conflicts labaw na kanang HR na un-Profissional kaayo kay dili man na cya Psychology grad na HR lang na c becay kay nangaraan man lang na cya usahay dili gamiton ang utok kay mag himo2x ug decision na dili mao. kusog kaayo mo DA kay nag salig cya na immune cya sa DA kay HR cya. kadtong mga nahabilin sa kudo karon i know some ninyo nakahibalo mo kong si kinsa ang nang resign na tarong na mga tao. Ang management sa kudo nonh kay lahi ra kaayo compare sa other call center company example ang operation nila week kaayo hasta ang planner kay ang HR dili kaayo kamao.


    Kinsa d i na si rebecca?

  5. #55

    Default Re: kudo support center (former live chat services)

    mao na ang HR assistant nga ala klaro, (ang HR jd dha ang asawa sa tag iya) walay alamag.. hahaha former agent ko dha. dghan reklamo dli hatag ang bunos sa sakto nga date, abtan pag 1 month delay.. naa pay mga lingkuranan nga monobloc sakit jud imong lubot.. hahahha

  6. #56

    Default Re: kudo support center (former live chat services)

    Quote Originally Posted by moonslayer View Post
    mao na ang HR assistant nga ala klaro, (ang HR jd dha ang asawa sa tag iya) walay alamag.. hahaha former agent ko dha. dghan reklamo dli hatag ang bunos sa sakto nga date, abtan pag 1 month delay.. naa pay mga lingkuranan nga monobloc sakit jud imong lubot.. hahahha
    monobloc gyd ky ma-apektahan ang productivity sa agents kung taga-an ug nindot / mahalon nga pc chairs... matulog nmn ky lami kaayo lingkoran ang mga mahalon nga pc chairs. hahaha..

    so far lang pd kung ako pasultihon, ok bya ang company bisan gamay ra tuod ilang sweldo compared sa previous employer nko. ang ga hatag ra gyd ug kunot sa agtang sa mga taw didto kana ra man HR nila nga e tago lang nato sa pangan nga Rebecca. HR head mn unta pero the way siya mo trato sa iyang k trabaho dili ma kaon. iyang k ugalingon ra ang gi huna2x.. more to that nga ga salig nga naa siya rank sa company. i recall at one time an employee called her as "Predator".. Predator kaayo ug style, behind the back mo ataki.. siya ang rason ngano namahawa ang mga tarong nga empleyado..

    mag katawa nalang ko mag huna2x, ang presidente mismo wala intawn kalibotan nga nang resign iyang mga karaan nga mga empleyado. di na maka-abot niya dayon ang balita, nor maka basa man lang sa resignation letter.
    Last edited by esprugodoys; 11-04-2011 at 01:54 PM.

  7. #57

    Default Re: kudo support center (former live chat services)

    hala noh... na d i inana nga company...... grabeha sad...

  8. #58

    Default Re: kudo support center (former live chat services)

    kudo support where is my money? ngano mag likay2x naman mo diha sa HR tawagan? di naman mo "ma reach" kunohay? give me my pay or sa DOLE ta mag abot ky wala ko ninyo sweldohi sa akong pag serbisyo ninyo.. you gave a date, barogi na ninyo. gamay ra kaayo na nga kantidad para di mo ma storya mismo kung tawagan. ana mo k busy diha? i dont think so...

  9. #59

    Default Re: kudo support center (former live chat services)

    Quote Originally Posted by bimmy View Post
    I'll be starting tonight. gamay ra kaayo ila pay. daily basis man. PhP450+ ilang daily then six days a weeks kay gibutang man ko nila sa new account. naay 10% night diff. naay attendance bonus 1.6k. after 2 months pa ang meal allowance. bati ilang hmo coz after 2 months, the company will shoulder only 25% then if 6 months kay 50% then 1 year and up kay 75%.
    i've bin receiving text from kudo,naa daw cla new account?urgent hiring..... how true? pila pd satrting?
    tanx...............

  10. #60

    Default Re: kudo support center (former live chat services)

    If you are asking for the salary, here it goes ug mashock jud mo. Ang sweldo sa trainee pa lang ka for 2 months is 305/day ra. unya kung makapasar ka sa training mao na na ang 9k plus sa attendance allowance nga 2k. Pero ang 2k mag agad ra jud na sa imong attendance and tardiness. Kung maoverbreak ka, dili na na 2k, makuhaan na na sya. Unya ideduct pa jud na ang kaon nimo sa cafeteria kay no cash allowed didto sa cafeteria. In short, swipe swipe lang ug deduct sa sweldo. Ang payday sa cover period from 1-15, sa 25 na nimo makuha ang sweldo. Unya ang 16-30 sa 10th na makuha. In short, sobra ka alanganin ang sweldo.
    Always remember, kinahanglan dili ka makakuha ug NI from cs kay kana basi materminate imo account ug masuspended ka pa ug dili sad makuha imo sweldo. In short, luoy ka kaau sa floor.
    This company is not highly recommendable for the ex-call center agent. Or maybe sa mga plano pa lang mangaplay. Its up to you guys kung ganahan mo work didto. Goodluck.....

  11.    Advertisement

Page 6 of 13 FirstFirst ... 3456789 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Looking For: Customer Service Representatives-Live Chat Support
    By DRL in forum Jobs
    Replies: 22
    Last Post: 11-01-2011, 09:03 PM
  2. Call Center That Offers Chat Support or E-Mail Support
    By AxisVirus in forum Career Center
    Replies: 16
    Last Post: 10-27-2010, 05:39 AM
  3. Live Chat Service, Co. Information and opinions please
    By kit_cebu in forum Career Center
    Replies: 247
    Last Post: 01-11-2010, 01:49 PM
  4. Lexmark Tech Support Center - In-house employer
    By @rcharist24 in forum Career Center
    Replies: 3
    Last Post: 09-17-2009, 03:08 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top