Page 25 of 35 FirstFirst ... 1522232425262728 ... LastLast
Results 241 to 250 of 350
  1. #241

    Default Re: Road Revolution. Yes or NO?


    Quote Originally Posted by Lakbay Pilipino View Post
    mga brad wa ko kaayo kasabot sa inyong mga yangô-ngô.

    aduna nay gisumite sa syudad nga resolution nga mag-angay sa kalsada. kung kabasa mo sa akong previous post, mao tong 30% collective mass transpo system, 30% bike lanes, 30% walk lanes, ug 10% edible gardens. gani, kapin o kulang sa 20,000 ka signatures ang na kuhâ nga misuportar sa ideya nga angayon pag bahin ang kalsada.

    tuod man, nag ung-ong ang maong resolution sa city council, ug nagkinahanglan nalang og 'favorable response' 30 days upon receipt thereof, kay ang gisubay ani ang balaod man sa pag initiate og mga balaodnon gikan sa katawhan (people's initiative).

    pasaylo-a ko apan di ko kasabot nganong nanglimbong o nanglingla ang road revolution.

    manirado og kalsada ba ang road revolution og balik? dili. sa gi ingon sa balita, i implementar ang pagbahin sa kadalanan: usab, 30% transport system, 30% bike lanes, 30% walk lanes, 10% edible gardens, or a variance of the percentages.

    taga-i ko'g mga specific and objective questions or reasons nganong naka-ingon mo ni-ana. salamat.
    kay nanira man jud mo sa dalan mao na daghan nagyawyaw.
    kung nag simulate lang mo anang 30-30-30-10 siguro mas makasabot ang mga taw.
    butangan ba ninyo ug barrier ang karsada aron mabahin jud.
    dili mo makapasabot sa mga taw, kung dili ninyo ipakita sa ila unsay actual scenario na mahitabo.

    kanang inyong 10% edible garden ambot lang kung mo click ba na.
    naa ninyo itanom sa road side.
    wa mo kahibalo unsa nahitabo sa inyong tanom, giluwaan ba na, naihian,
    and not to mention permi pud na gaatubang sa tambutso.
    mokaon kaha ka knowing na ingon ana ang naagian sa inyong tanom?
    Last edited by moz_k2; 10-14-2011 at 11:58 AM.

  2. #242

    Default Re: Road Revolution. Yes or NO?

    Quote Originally Posted by td209 View Post
    Not feasible? I regularly bike to and from work almost everyday how could it be not feasible? I see people biking to work alongside with me all the time now you're saying its not feasible?

    For close minded people its not feasible of course. Hadlok mo mu itom? Kana nga mentality ang hinanggaw. Unsa mo mga model mo sa whitening products?

    Layo inyo work? Kwentaha inyong commute time ug cost nya kwentaha pud pila magasto ninyo mag board duol sa workplace ninyo. I factor in ang time nga ma-save kung duol na mo ug dili kinahanglan mag commute. Time lost commuting could be used doing worthwhile things or relaxing kung duol lang inyo place of work.

    Ingon pa ang usa "just for the environment" daw. Right, like the environment is no big deal. Kung kamo ganahan mu hanggap ug aso. Kami nga nag bike kada adlaw dili. Kung ganahan jud mo hanggap anang aso sa sakyanan ang tambotso adto sa sulod sa cabin aron kamo ra makahanggap tan.awon nato ug malipay ba mo.

    Kami nga nag bike kada adlaw nag risgo ug disgrasya tungod anang mga way buot nga motorista nga feeling nila sila ra tag iya sa dalan.

    Paying road users tax does not mean the road is exclusively for motor vehicle use. Kay ngano kanang road users tax ra ba diay gi gamit pagtukod anang dalan. Apil man pud na ang income tax nga among ginabayran ug ang VAT kada palit namo ug miskan unsang butang.

    Kanang road users tax gi impose na sa mga motorized vehicles kay mau na sila ang makaguba sa dalan. Miskan usa ka milyon pa na nga bikers ug pedestrian muagi dili na makaguba sa dalan kompara anang pipila lang ka sakyanan.

    Timan-i naay balaod na ang tumong sa Road Revolution. Kaming mga bikers ug pedestrian naa pud katungod sa dalan.

    Ang tinuod nga hanggaw kay katong mga sirado'g utok. Sige ipadayon na ang current set-up sa atong dalan tan.awon nato 5 yrs from now swerte ra ang 1 hr travel from Capitol to Colon.

    Enjoy your smog people.
    lain2 ug mentality ang mga tao bai. nya ang mga nasuko diri wala man nasuko tungod sa ilahang vision para sa environment ug para sa katawhan nga mag bike ug mag lakaw. ang ilaha lang katong adlawa sa road revolution gi close ang mga dalan ug kato pa jud pinaka busy nga dalan sa uptown ug downtown ok ra unta tog nag butang silang barrier para murag bicycle lane gi close man pud. nawagtang nuon ang essence nga share the road.. besides sa mga cebuano pila ra ka percent tngae ang ganahan mag bike kay tungod sa lain2 rason mao di jud pwede nga wagtangon ang mga sakyanan nya mag bike nalang ta tanan.. ako mismo mag bike man gae ko pero murag lisud2 jud na ilang tumong tungod sa kagagmay sa atong mga dalan diri.

  3. #243

    Default Re: Road Revolution. Yes or NO?

    Mao jud cge lang ng planu kung ma implemento man gani perting dugaya

  4. #244

    Default Re: Road Revolution. Yes or NO?

    Quote Originally Posted by jangska View Post
    lain2 ug mentality ang mga tao bai. nya ang mga nasuko diri wala man nasuko tungod sa ilahang vision para sa environment ug para sa katawhan nga mag bike ug mag lakaw. ang ilaha lang katong adlawa sa road revolution gi close ang mga dalan ug kato pa jud pinaka busy nga dalan sa uptown ug downtown ok ra unta tog nag butang silang barrier para murag bicycle lane gi close man pud. nawagtang nuon ang essence nga share the road.. besides sa mga cebuano pila ra ka percent tngae ang ganahan mag bike kay tungod sa lain2 rason mao di jud pwede nga wagtangon ang mga sakyanan nya mag bike nalang ta tanan.. ako mismo mag bike man gae ko pero murag lisud2 jud na ilang tumong tungod sa kagagmay sa atong mga dalan diri.
    Ang tumong sa Road Revoulution dili ang pag wagtang sa mga sakyanan ug dili ang pagpasira sa mga dalan.

    Katong road closure sa downtown, gi set aside na to daan para sa Heritage Walk. Gipa hitch ra ang Road Revolution atong adlawa. Di tanan vital roads nasira tungod sa Road Revolution. Naay pista, naay Alay-Lakad. Unsa man gusto ninyo ipagawas, ang kawsa ra sa uban ang angay hatagan ug higayon maka angkon sa dalan.

    Ikaw mismo naka recognize nga lisod kaayo ang atong dalan pero uyon ra diay ka nga ingon ana ra permi. As a citizen of this city, it is up to us to demand our officials to makes steps to ensure the livability and sustainability of this city. Do you think maka accomodate pa na atong dalan with the rate of growth sa Cebu City?

    Simple ra kaayo ang mission sa Road Revolution. "Promulgate a local ordinance to reform the existing road system of crowded, dangerous, congested, polluted, unhealthy, accident-prone, unpredictable and wasteful road system."

    Pero kung kadaghanan ganahan gihapon hanggap ug aso, mu risgo nga ma sideswiped sa mga sakyanang ug padayon paabuso sa mga PUJ ug Taxi drivers aw naa ra na ninyo. Kung ingon ana inyo mentality then so be it.

  5. #245

    Default Re: Road Revolution. Yes or NO?

    Quote Originally Posted by td209 View Post
    Ang tumong sa Road Revoulution dili ang pag wagtang sa mga sakyanan ug dili ang pagpasira sa mga dalan.

    Katong road closure sa downtown, gi set aside na to daan para sa Heritage Walk. Gipa hitch ra ang Road Revolution atong adlawa. Di tanan vital roads nasira tungod sa Road Revolution. Naay pista, naay Alay-Lakad. Unsa man gusto ninyo ipagawas, ang kawsa ra sa uban ang angay hatagan ug higayon maka angkon sa dalan.

    Ikaw mismo naka recognize nga lisod kaayo ang atong dalan pero uyon ra diay ka nga ingon ana ra permi. As a citizen of this city, it is up to us to demand our officials to makes steps to ensure the livability and sustainability of this city. Do you think maka accomodate pa na atong dalan with the rate of growth sa Cebu City?

    Simple ra kaayo ang mission sa Road Revolution. "Promulgate a local ordinance to reform the existing road system of crowded, dangerous, congested, polluted, unhealthy, accident-prone, unpredictable and wasteful road system."

    Pero kung kadaghanan ganahan gihapon hanggap ug aso, mu risgo nga ma sideswiped sa mga sakyanang ug padayon paabuso sa mga PUJ ug Taxi drivers aw naa ra na ninyo. Kung ingon ana inyo mentality then so be it.
    kung ma approved tingae ang widening bai basin mao nani ang sulbad sa tanan. para naay bicycle lane ang gusto mag bike pero sa status sa atong pang goberno murag dugay2 pa jud kay maski ang simple nga libaong ug lungag2 sa dalan abtan gae siyam2 una maayo. kay sa status sa atong mga dalan karon tungod sa kagamay wa na jud kabutangan. ako mag bike man pud ko folding bike mag pa daplin nalang jud ko ug mag tabon sa ilong kay unsaon ta man naa man tas pinas. unsaon ta man kickback raman gi apas sa mga politiko gud sakto man tang taxes atong gi bayran.

  6. #246

    Default Re: Road Revolution. Yes or NO?

    Dagahan man nisabat dri nga wala kasabot sa RR. Ad2 magbike sa SRP? sa bukid? Sa kalunasan? Mata mo oi. RR gani. Bike lanes. Unsa may gamit sa bike lanes anang mga lugara??

    Honestly dako sad ng 30% para sa atong mga gagmay nga dan. Im a cyclist, ug ang ako na obserbaran ky half sa 1 lane ky enough na nako. Ang problema ky kaning mga 4-wheeler nga mukalit lang ug padaplin. Daghan na ko nakalalis nga mga driver ana. Kung naay tarong nga bike lanes dri nya mga driver sa mga 4-wheelers d kaau mga bugo. Mas daghan ang ma encourage nga magbike, healthier ato lawas ug less polluted ato palibot. And I still say YES to RR. \m/

  7. #247
    C.I.A. ghostie2472's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    Male
    Posts
    3,673
    Blog Entries
    1

    Default Re: Road Revolution. Yes or NO?

    Yes or No ra? Walay Whatever?

  8. #248

    Default Re: Road Revolution. Yes or NO?

    To sum up what I say about this movement:

    1. Wrong campaign methods.
    2. Varied opinions stemming from the same idea.
    3. Misunderstood campaign because of Sept 24 effect
    4. Defensive organizers spitting directly against the media. Tanawa, gitira nuon mo ug maayo.
    5. Kadaghanan organizers way buot.

  9. #249

    Default Re: Road Revolution. Yes or NO?

    this only proves nga common sense is totally dead.

    mao unta ni buhaton sunod.

    Quote Originally Posted by moz_k2 View Post
    kay nanira man jud mo sa dalan mao na daghan nagyawyaw.
    kung nag simulate lang mo anang 30-30-30-10 siguro mas makasabot ang mga taw.
    butangan ba ninyo ug barrier ang karsada aron mabahin jud.
    dili mo makapasabot sa mga taw, kung dili ninyo ipakita sa ila unsay actual scenario na mahitabo.

    kanang inyong 10% edible garden ambot lang kung mo click ba na.
    naa ninyo itanom sa road side.
    wa mo kahibalo unsa nahitabo sa inyong tanom, giluwaan ba na, naihian,
    and not to mention permi pud na gaatubang sa tambutso.
    mokaon kaha ka knowing na ingon ana ang naagian sa inyong tanom?

  10. #250

    Default Re: Road Revolution. Yes or NO?

    Kung ing-ani pa lang ila gibuhat dili unta na magubot...hehehhee...Og nganong 30% man jud para sa bike..kadako na anang 1meter lane...


  11.    Advertisement

Page 25 of 35 FirstFirst ... 1522232425262728 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Boston Champ??yes or No??
    By ChikenLipsDontBite in forum Sports & Recreation
    Replies: 1
    Last Post: 01-12-2009, 12:27 AM
  2. yes or no
    By grier in forum "Love is..."
    Replies: 65
    Last Post: 01-24-2008, 06:55 AM
  3. Yeng Constantino: deserving to win the PDA? yes or no?
    By exquisitemoments in forum Music & Radio
    Replies: 34
    Last Post: 04-04-2007, 01:13 PM
  4. Impose taxes to church owned businesses: yes or no
    By endymioun in forum Politics & Current Events
    Replies: 61
    Last Post: 10-04-2006, 12:21 PM
  5. In favor of Truth Commission... Yes or No?
    By FK in forum Politics & Current Events
    Replies: 72
    Last Post: 07-25-2005, 10:16 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top