tarunga lng pud ninyo ug hatag ug instruction...
basin lng pud na lisod ug comprehend ang naka dawat sa inyo col
tarunga lng pud ninyo ug hatag ug instruction...
basin lng pud na lisod ug comprehend ang naka dawat sa inyo col
kasuway gyud ko more than 2 hours nag huwat kay nakalimtan.
dapat inyo first things first.. ask ninyo ang ETA sa inyo order,
kung malapas na gane ug maayo ipa cancel nlng inyo order
Tan-aw nako ang taga Manila moi at fault ani.
mao pud sa akong case!!! 2 consecutive times na! JY Square ang nag handle sa among order. dugay kaau ang abot ang items, nya pag abot wa na juy lami ang burger and fries! inig tawag kai mo ingon man sila sa ETA, it's usually 45 minutes, so why dugay kaau mo abot, walay gamit ilang ETA!!!
by the way, para mo customer recovery kai u call the same number?
A high school friend of mine posted her FB stat complaining the crappy service of the fast food chain. It took the rider one hour to deliver the orders and his reason was, he got lost on his way to my friend's house. IMO, he should have called to ask the exact location. tsk.
"People who love to eat are always the BEST people."
Julia Child
ang maayo ana if dili gali maabot dayon, palit nlang mo sa karenderya ug pagkaon then pag abot sa mcdo, ayaw na dawata. kahasol pud naa ila style bitaw nga agi pa jud call center. Hasol na jud kaayo karon panahona kay kada tawag nimo sa usa ka company, taga call center dayon motubag.
Similar Threads |
|