nahan ko mu try ani dah .wala lang juy pc and net .tsk *sigh* faetz.
naa ko question.... sugod nako gahapon for data entry, pero after pila ka.minutes gi.close ang job post sa Quality group sa oDesk. unsaon nako pagkahibaw nga padayon ang project? ako gi.email ang employer sa email nga iya gihatag dili man ma.send (delivery failure)....... karun naglibog ko kung padayun ba sa project o dili
^ contact chat support nila. adto sa help.
unsa na data entry? captcha? Kun giclose ang job posting wa d.i gi hold ang project? mahold man guro na kung naay mga issues pareha sa ako sauna din naa message na di sa ipacontinue ang work unless maresolve ang issue para mabayran ka.
Ako ana kung ingon-ana ang employer "unreachable" aw di ko mopadayon oi.. siguradong di ko mabayran.
hi everyone, i'm new to odesk, i received an invitation from a client, can i accept his/her invitation later?coz' i'm still at the office right now and is it okay to start the work even if i still don't have a paypal account? thanks
Pwede ra bisan kanus-a.. Ok ra sad magstart na kung wa pa paypal kay adto man na mo credit sa imo oDesk account.
check your My Jobs, makita man na nimo if active pa ang contract. if the job posting has been removed/closed, naa daghan meaning ana. either filled na tanan positions or removed by Odesk itself.
if wala gani ang contract sa My Jobs, don't continue sa project. pangita lain.
up for Odesk..daku-a earnings sa mga programmer..hehe..balato-i mi projects...hehe
Similar Threads |
|