Originally Posted by
messy_babycate
Hi All! Wala jud koy alamag ani pero super interested ko. Before ko mo-join gusto ko makasuheto jud so sa mga matinabangon diha please answer my questions beh:
Please define trabaho ani nila beh:
- Video Editor
- Virtual Assistant
- Admin Support
- Customer service
Kini Virtual Assistant ug Admin Support mao-mao ra na sila bro depende na sa unsa ipabuhat sa employer responsibilities may include emailing, data entry, research, managing calendars, etc. Kini customer service kay pareha jud sa mga call center mo take ug inbound calls, chat, ug email tickets motubag sa mga concerns sa customers. Depende gihapon sa employer kun phone calls ra ba, chat ra ba, email tickets ra ba, or kana tanan or duha ana.. depende sa employer unsa iya gusto na "combo" hehehe.. Ang kana Video Edito wa ko kabalo anah kay wa ko experience ana.
By "Kamao ug Excel" unsa inyo gi-mean? gamit ang formulas (if, if iserror, vlookup..etc) or lain pa... please specify daw..
Oo anah jud.. kamao jud sa mga pasikot-sikot sa Excel di lang mag enter ug data ug mag adjust sa mga cells. Mas nindot kun motake ka Excel kun mangapply ka ug position na kinahanglan ana na skill.
Once ur done making your profile, ma-edit pana nimo later on?
Oo pwede kaau. Cover letter ra ang di ma edit once ma send. Ang profile bisan kapila na nimo e-edit way problema.
In opening a Paypal account, unsa nga type? Personal or Business?
Pwede ra personal pero I suggest using Local Fund Transfer kay mas lesser ang hustle kay wa na third party. oDesk to Bank largo.
Hope this helps