kuyaw man bai.. my friend in manila died, bcoz iya car was ang pajero mini.. pag liko niya bangga cya sa poste patay headon man... "rest in peace bro"...
kuyaw man bai.. my friend in manila died, bcoz iya car was ang pajero mini.. pag liko niya bangga cya sa poste patay headon man... "rest in peace bro"...
mao poi nka bati sa surplus k naa ra juy time nga mo bigay na jud ang g weld maski unsa pana ka nindot pg convert...its has its ups and downs jud...
okey ra ang surplus but make sure lang na original left ang conversion kit ang naka taud and the kit must be for its model. naa man gud uban na pajero surplus unit na ang gigamit is toyota na sterring kit.. so most likely mga "cut and paste".
naay taga 4x4ph gi vidio niya pag convert sa mga surplus didto shop subic,kun ka kita mu di mu nahan palit.not to offend sa mga surplus owners kay na man sad maau pag convert,depende sad sa shop.
depende ra na.... ang surplus kay mas higher jud ang models kaysa local diri, and mga accessories na da niya maau pud, also ang phils kay 5 years awahi sa models sa japan.. like sa ako jimny na 1998 pa na model sa japan, but pag launch diri kay pag 2003 na....
but for me mas ganhan ko local unit kay dili labad sa ulo heheh kay ang surplus esp. dili maau pagka convert kay daghan kau or mag cge ka problema, naa mga guba-guba... no.1 dali ma cge ayo ang aircon nimo, nya dili kau bugnaw ang aircon human convert... nya mga underchassis na problema....
ang nakamaot sa surplus kay banha dapit sa dashboard kay uban nangluag na and ang pisa kay lisaod kaayo pangitaon especially sports cars.. if ako inyo pnagutanon, local gyud ko, if you say nga dali ra tay-on ang atop sa mga local cuase different ang material, it's because if ilang parehason sa surplus unit den mumahal na and dili na salable, nya knowing na third world country ta.. best gyapon ang local, gawas if gus2 ka magpa-unique! if problem mo about sa body or quality sa local units, it's all about the maintnance, dapat dili gyud tinihikan cause in the long run mas dako pa gas2 if dili tarongon pagmaintain.
surplus: daghan nako dungan ani mga storya na di maayo pag ka convert, unya matangtang ang menebela. pero pag ka dugay murag ni maayo naman siguro ang pagconvert kay minos naman ang mingreklamo. akong fiat bitaw maayo kay left han drive ni daan, surplus man ni. aircon gyud akong problema. with parts manila gyud ko order. labad sa ulo pero nadala raman pud. kombinaran og wala or mahal ang replacement parts. taya man akong sakyanan na surplus. pero same with those in europe mao pud diay ila problema. this is a 15 yr. old car nasad. needs major repair..
local: nindot og taga cebu ka cebu unit pud, kay kabalo ka dili layo ang byahe. kaysa mga out of town units. kay daghan ingon na ang kilometrahi nila pwerte nang lagyoa. pero libog ko kay naa may mga unit akong mga miga og migo manila pero maayo man. labi natong dmax sa ako kumpari after 1 yr. gamit sa manila 8km pa ang tatak. kaila pud niya ang owner...as to mga taya taya diha. natural ra gyud na siguro sa awto. labi ng duol og dagat, dali ra tay-on...
advantage sa surplus naay possibility makakita ug binundle nga yen ang mekaniko ilawom sa dashboard inig convert niya![]()
up nato ni beh... para naa na dungag inputs!
up nato ni kai informative kaayo ni. Dungagi pa ninyo diha kung naa mo ikadugang.![]()
Similar Threads |
|