Actually, pwede man ning company service nga e provide sa call center employees. But dili ni problema sa HR oi..
Ang mo decide ani kay ang top management.
Actually, pwede man ning company service nga e provide sa call center employees. But dili ni problema sa HR oi..
Ang mo decide ani kay ang top management.
tsk tsk.. kaluoy sa dalaga, dghana gyud abusada ngari syudara... ang mga nag grave-yard shift cge panglingi sa likod ug naa bay ga sunod2x, kulang nalng butangan ug mata ang likod sa ulo, hehehe...
dapat ma limpyo na ni mga hugaw dani, grabi na ky ka kursonada kaau mga maldito ngari!
grabeha.. gwapa siguro mao na tripingan jud.. gikuha pa jud ang pantalon (mahalon siguro). naay daghang burikat diha oh mao nlng unta ila.
^^ wla clay ipamurikat bro. amo gni nanulis nsideline nlng ug rape
vigilante asa naman mo... paramdam namo.. daghan na kaayo ug hiposonon
^^^tubag sa imong pangutana bhai
Mag bantay2x nlng ta labi na sa atong higala nga nag trabaho ug nyt shift..not just call center agents..we are responsible of our own safety,d ta magsalig na ang company mag provide nato ana..be vigilant!walay gipili nga lugar ang disgrasya..
Similar Threads |
|