Conversation Between *sludge* and areukiddingme

41 Visitor Messages

Page 1 of 5 1234 ... LastLast
  1. ngano diay to? dli sad lagi ka makita? ari nlng ko message oi...
  2. diara diay ka ha...
  3. okay2x rman sad siguro...ma satisfy ra siguro ka sa akong serbisyo oi, naa man money back gurantee ...pde rasad testing...hehe kada kapila sa usa ka seman ka magpa serbisyo? home service ni higala or sa shop lng ka serbisyohan?
  4. maau nmn kaha ka modalag service karon?kay ikaw nlng aqng e maintain ug change oil sa aqng sakyanan..
  5. papa ruben? makuyawan sad ta mo break sa seal ato oi kay dli pa kaau ta experienced bahin anang mga overhaul og change oil...may lang karon kay mka pasalig gyud ko na ma handle with care gyud bahala walay warranty...hehehehe
  6. sakto..naa pa toy warranty gkan ni papa..nyahahahah!
  7. hehehe murag ikaw man to ingon nga mangita lang ka ug lain service center kay wala nka ma satisfy sa customer service, hangtod sa nka kita nlng ko laing customer nuon... pero dli pa siguro pde ma break ang seal ato oi kay brand new pman kaau to gud
  8. hahahaah!.ngita man kag lain customer gud..dili ka kabalo mo mo value ug suki..heheheh
  9. aw, lawm diay..way klear..matugkad rna higala, anad man ta ug trabaho sa lawm..bisan langub pna kadak-a o imburnal lang ka gamaya aw handle with care lang jud kay fragile man kha na...wa pman sad ko kasuway overhaul ana gud...wa man ka sugot sauna LOL
  10. "lawm" diay aq pasabot..hahahaha..seal is broken pero kinahanglan e handle with care kay fragile..
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 41
Page 1 of 5 1234 ... LastLast
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top