Conversation Between fabbypink and greedy's green

2 Visitor Messages

1. hi ms. green!! sorry karon rako reply. karon rako ka check sa istorya. busy sa pagbuntis. hehe. ila contact number sa admin is 4243080. zara man tngali to ako contact pirmi didto. perfect gyud ang amara if ceremony to reception isa ka place. garden overlooking the sea pa gyud. gi rent namo the whole place except ila pool area for the ceremony, cocktails and reception. apil sad ang pantry area for the catering. 14k to ang rent sa tanan until 10pm. 1k per succeeding hour. lain2x man cla rate kada area. lahi sad rate day and night time. mas mahal ang night. yah. rent lang sa place and kamo na bahala sa catering, flowers, etc. knahanglan lang gyud naa moy kaila na homeowner or naa moy house didto. strict kaau ang amara ana. no invitation, no entry. d sad ka kasulod for ocular kung wala kay authorization fr a homeowner. pero nice kaau didto. very exclusive and unique. if naa moy kaila, pm me your email add so i can forward you the specific rates per venue sa amara...
  2. Hello Fabby,Ask lang unta ko about information sa Amara and their contacts?We plan to get married soon pero naglibog pa me sa place na amo i.rent .We plan manjud magbeach wedding then gusto lang unta namo magrent ug place for the whole event then gusto sad namo na mausa ra ang location sa ceremony ug reception.Tagpila ilang rent then kita na bahala sa tanan like cater,flower arrangement and etc.?

Thank you,
    Ms.Green
Showing Visitor Messages 1 to 2 of 2
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top