Page 2 of 31 FirstFirst 1234512 ... LastLast

hehehe.. H&L nalang kaha largo bro haha. btaw, that depends kon unsa ka ka sensiro g hatag ana.

it will especially if its your first time to give her those stuff kiligon jd na imo girl.hehehehe

mas ganahan mn tingale sila, ubanan ug shopping unya ikaw ang mo bayad hahahaha

depende ra kaha sa uban girls kay pariha nq dili q ganahan ug flowers and chocolates for gifts. i prefer romantic dinner would be very sweet as a gift from a lover and something i like for plus points. hehe. better try it.

Hi!

we've been selling flowers and chocolates since Mother's day 2012, and I would like to share my experience based on the reactions we get inig hatod sa flowers.

99% of the time kay surprise man giud na ang delivery. The moment na maka kita or makahibalo sila na para ilaha ang flowers, its MIXED emotions and reactions from different women.

From older wives and mothers: Be it ilang husband naa sa abroad or locally lang, makahilak tag apil kay kasagaran giud sa ila mu hilak sa kalipay. It takes more than 10 minutes para sa delivery kay these women usually will express immediately without thinking kung unsa giud ilang na feel deep inside. Maka imagine sad kos akong own mother na lipay giud. nya mang luspad sila kay happy sila to know na they are loved by their husbands and children. Mu stay pa jud ang tig deliver kay mag chikka2x. Nakasuway giud me na ang mama kay ni beso sa tig deliver kay tungod sa iyang kalipay.. hehe.. pero ok ra kay ako raman sisters in law na 16 years old and 15 years old among gi sugo ug patunol sa flowers.

From younger wives: this delivery is usually quick, kay ma ulaw cguro sila gamay, especially if sa office nila gipa deliver. pero naa gihapon na look of "disbelief" pero ang smile kay from ear-to-ear dala kilig. kiligon sad ka apil. kay ang usually magpa deliver ani kay murag pila na ka years sila married then gi surprise sila. it's in their face na maka ingon sila they married or are with the right man. Akong ilhanan kung unsa sila ka lipay kay 2 giud ka arms ang gi gamit ug dala sa bouquet kay ila giud gi ingatan.

For younger people especially if nanguyab pa lang sa ila ang nagpadala: kay makilig giud ang whole room. Usually, sa office ni gipadala ang always unexpected for them. Sa mga call centers kay dli man allowed i pull out ang agents but we are always able to deliver to the recipient personally kay mu sugot giud na ang mga guard kay makilig giud siguro sila ug apil. komedyahan dayun na sila sa guard.

It's always a nice feeling when you are there to share true emotion with the recipient. You can imagine 1,000,0000 things going through their mind but for a few minutes during their unexpected delivery they will only think of the person that sent flowers to them.

Mind you, we dont only deliver to women. Nakadeliver nami a few times to men. Yes, MEN. during our first experience kay kulbaan me unsay reaction. Ang lalaki kay puzzled giud nahibung (it was from an X we imagine) but nalipay man. Medyo naulaw pero mga 2 minutes giud gi totokan ang bouquet bag o gidawat. and you can imagine unsa ilang gi huna2x.

so with this, I invite everyone... pa deliver namo.. hehehehe you can view my thread here:
    https://www.istorya.net/forums/food-a...customers.html
    Last edited by iwantmyboyfriend; 02-01-2013 at 08:52 PM.

Ganahan kaayo ko tagaan ug flowers and chocolates pero dapat ang naghatag nako ana kay ganahan pud ko kay ksaulay ko gitagaan ko sa tawong di nako ganahan kay lami kayo ilabay ang bulak...

yes ofcourse. but it's always the thought that counts. the effort of the guy to please you is more overwhelming.

Blog Entries
    It never fails for most women, bro.
    However it all boils down to how creative
    you are in giving these treats to the person
    you want to give it too.

yep.yep.. samot na q'ng chocolates~!

*kiligon jd ang girl in anything that was given as long as it was from someone special. XD

marc jacobs na ilang nahan dili na flowers and chco lol

11.    Advertisement

Page 2 of 31 FirstFirst 1234512 ... LastLast