Page 3 of 54 FirstFirst 12345613 ... LastLast

Default Re: Directory of Veterinary Clinics in Cebu

Quote Originally Posted by jensonbutton
    dark_rott

naa daw daghan cases sa erlichiosis (? sakto ba ni na term?). mas daghan pa daw sa heartworm. mangutana ko more details ig-balik nako...
    unsa'y fatality rate against reported cases Jenson?

Quote Originally Posted by dark_rott
    [Dr. Arota - bag-o sya'g clinic sa Tabunoc @ Kenart..huggers Sis..tingog diha gamay!
    hehehe, wala ko ika-comment since niadto ra man ko sa iyang clinic to buy Coat Shine, nya ako cancel appointment ako doggy with him since nobody's at home man sad magsugat niya, mawala unya sa subd.

Quote Originally Posted by kenart
    Quote Originally Posted by dark_rott
    [Dr. Arota - bag-o sya'g clinic sa Tabunoc @ Kenart..huggers Sis..tingog diha gamay!
    hehehe, wala ko ika-comment since niadto ra man ko sa iyang clinic to buy Coat Shine, nya ako cancel appointment ako doggy with him since nobody's at home man sad magsugat niya, mawala unya sa subd.
    Sis!
    Bootan gyud ka nga client da! Huggers! hehehehe ..Excited nako makakita sa Female Rottie nimo...nice kaayo to iyang photo nga ngsakay sa bangka :mrgreen: Pwede nako siya ma-visit? Asa imo exact location..PM lang sis, salamat

yup..dr gorre kay gwapo na doc..heheh..pero d best of all kay mau kau cya mo tambal sa ako doggies..mau pagyud wen it comes to general surgery which other vet mo refer sa iyaha wen it comes to dis..ako mga barkada xa sad ang vet..okey man iya charging..

jo...naa naman wifey si doc gorre..sori nlang ka..hehehe..nywyz ako sad xya vet..mau sad cya mo tambal sa ako mga rotts..nyc place sad iya clinic and mag hows call sad cya..heheh sori jo naka ad2 na c dok sa amo..heheh LOL..

Blog Entries

nice ni dah, thanks sa info mga bros og sis.

i was at Dr. Berdon's earlier again for my PLEX's vaccination and check-up..
    Man shes really great at explaining stuff to you.. she explained to me things like how to keep my pet healthy... the right vitamins to give and what to avoid.. She also showed me how she tested a blood sample from a patient pet with erlichia.. (did i say it right? ) she did some laboratory stuff that i can no longer understand.. she showed me the difference between the healthy blood sample from another dog and from the infected blood sample from another dog... i asked her if she does all sorts of lab tests and she mentioned to me all the tests that i cant remember them anymore.. t'was a lot...

di ba ok plex? :mrgreen:

what can you say about the ASSISTANTS of the veterinarians here in Cebu? can you say that they are accommodating also? basta makasulti jud ko nga si Doc Gorre is an EXPERT when it comes to SURGERY...the best!

Quote Originally Posted by plex
    i was at Dr. Berdon's earlier again for my PLEX's vaccination and check-up..
    Man shes really great at explaining stuff to you.. she explained to me things like how to keep my pet healthy... the right vitamins to give and what to avoid.. She also showed me how she tested a blood sample from a patient pet with erlichia.. (did i say it right? ) she did some laboratory stuff that i can no longer understand.. she showed me the difference between the healthy blood sample from another dog and from the infected blood sample from another dog... i asked her if she does all sorts of lab tests and she mentioned to me all the tests that i cant remember them anymore.. t'was a lot...
    bro, pila man bayad aning mga lab tests. ag dog(4 mos. old shih tzu/poodle) man gud sa akong gf, gusto niya ipatan.aw ky dili kaayo mukaon. dili mukaon dogfood, dayon gamay ra sad kaunun kng karne or isda. tag pila kaha ni bro plex?

11.    Advertisement

Page 3 of 54 FirstFirst 12345613 ... LastLast