Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast

Quote Originally Posted by pierced View Post
    actually, we were able to communicate for a few weeks but ambt ngno nmaldita mn kalit.. I just told her how I missed us of old but nasuko..
    Eow. ug ako pod ana ngilohan ko oi. Block ka lahus. Mao pa gani pag chat chat natog balik pina ana na daun ka. Kangeeelloo.. Dli pwedig chill lang sa ka, relax lang, as if mao pay pagkaila natog balik unya hulat lang if magkapalagayan na sad balik ug loob? kay para nako stranger na ka kay dugay na kaau ta wla mag chicka wla na ko kahibalo naunsa ka and wla na sad ka kahibalo sa mga nahitabo nako. I may have changed and not the same person you once knew. Basta kangilo sa kalit rag chat unya chicka daun how i missed the "us" that once was. NGELO.. murag psycho. Blocked. Sorry, TS. pero now kasabot na ko why nikalit rag minaldita ang girl.

hahahha Im not sure if this is the right place.. Its too complicated hehehe If you really are interested then I can send u PM hehehe
    mao bah? go ahead. puslan naman nga you were already asking for our advice on what would be the best way to talk to her, mas nindot guro if kahibaw mi sa reason why you had a falling out para mas sakto ang amo mahatag nga paagi

padalhi na lang mga inspirational quotes...

duda nako...may ninja moves na nangyari...

OnT: hinai2x lang TS para dili maidlas...
    show him nga worth trusting ka...

test the waters lang sa.. like message ka ug "Hi" or "Kumusta?" then ug wla reply...aw alams na... maybe your closeness before does not mean anything to that person.. ikaw lang umaasa... don't waste your time on someone who clearly does not seem to give a damn about you.. okay bye!

Blog Entries
    Kinsay ghost TS? ang babae o siya?

Nangunay ka? nitraydor ka.. mao na ing ana mo..

Elite Member
    Blog Entries
    Maybe that person just don't need a recap.

How do you start to talk or contact someone who you became close with but has become a stranger again to you??
    akong ingnon, musta na? na stranger na lagi ka? akong ingnon sad, naunsa diay ka?
    gisapot ka sa akong nawong??hehe.. just to break the ice..

just play it ts..if she wont bite??, then move on nalang....

hi, are you open minded?

coffee tayo minsan?

..... just joking.. kumusta na bitaw ka? wa nako ka kita nimo mingaw nako nimo hahahaha

11.    Advertisement

Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast